مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه لوله آبیاری پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله آبیاری پلاستیکیراهنمای خرید انواع لوله آبیاری پلاستیکی

لوله آبیاری پلاستیکی معمولا در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلف با جنس های گوناگون دارند. کشاورزان برای راحتی در آبیاری زمین های با مساحت بالا اقدام به خرید این نوع از شلنگ ها می نمایند تا بتوانند تولیدات خود را در زمین کشاورزی با استفاده از روش های آبیاری نوین افزایش دهند. انتخاب این نوع لوله های آبیاری موجب می شود تا گیاهان و درختان به طور منظم و بدون وقفه زمانی و به صورت یکسان آبیاری شوند و محصول خوبی را داشته باشند. انتخاب لوله های پلاستیکی آبیاری بسته به کاربرد و نیاز کشاورزان متفاوت خواهد بود.

شرکت عرضه لوله آبیاری پلاستیکی

مشخصات انواع لوله آبیاری پلاستیکی

مشخصات انواع لوله آبیاری پلاستیکی مشخصات انواع لوله آبیاری پلاستیکی جزو اطلاعاتی است که کشاورزان باید از آن آگاهی داشته باشند تا بتوانند بیشترین محصول را با یک انتخاب درست از زمین های کشاورزی خود برداشت نمایند. هر چند امروزه سایت های زیادی هستند که مشخصات انواع لوله های آبیاری پلاستیکی را ارائه نموده اند و کشاورزان می توانند با مراجعه به این سایت ها و مطالعه ی مشخصات دقیق محصولات با آگاهی کامل محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند. به طور مثال در بین لوله های آبیاری دو مدل هستند که بیشترین استفاده و کاربرد را دارند که در زیر به طور خلاصه به مشخصات آن ها اشاره می کنیم:

  • لوله آبیاری خرطومی: جنس پی وی سی این مدل دارای مقاومت بیشتری است و عمر آن نسبت به دیگر جنس ها طولانی تر است. به دلیل سبک بودن لوله آبیاری خرطومی به راحتی قابل حمل است. عبور آب و ذرات از داخل این لوله ها به سادگی و با سرعت انجام می شود. این لوله ها قابلیت عایق پذیری نیز دارند.
  • لوله آبیاری قطره ای: لوله های با قطر خارجی 6 میلی متر در آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرند. جنس این نوع از لوله ها پلی اتیلن می باشد و در گلخانه ها کاربرد زیادی دارند. از این لوله ها در مسافت های طولانی زمین های کشاورزی نیز می توان استفاده نمود. 

راهنمای خرید انواع لوله آبیاری پلاستیکی

راهنمای خرید انواع لوله آبیاری پلاستیکی بهترین راهنمای خرید انواع لوله آبیاری پلاستیکی دانش و اطلاعاتی هست که خود شما درباره این نوع لوله ها کسب نموده اید. اما اگر هیچ گونه اطلاعاتی درباره ی خرید انواع لوله های آبیاری ندارید می توانید با مشورت گرفتن از متخصصین در این زمینه بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز خود داشته باشید. هر چند در نمایندگی های فروش این نوع محصولات مشاورانی وجود دارند که به صورت رایگان شما را برای خرید هر چه بهتر محصولات راهنمایی می کنند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید