مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم انواع لوله نخدارآبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های لوله نخدارآبیاری با سایر لوله های آبیاریآنچه که باید درباره لوله های نخدار آبیاری بدانیدتوزیع کنندگان انواع لوله نخدار
لوله نخدارآبیاری

فروش مستقیم انواع لوله نخدارآبیاری به صورت عمده انجام می گیرد و شما می توانید این محصول را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری از ما خریداری کنید. برای سفارش لوله های نخدار بابرند های قشقایی پارس نوار رودیران لیداب آسپا پلاست کافیست به سایت مراجعه و مدل های مختلف لوله نخدار را مشاهده نمایید. امکان مقایسه محصولات از نظر ویژگی های کمی و کیفی با یکدیگر وجود دارد و شما می توانید آن را با صرف کمترین زمان با بهترین قیمت خریداری کنید. پخش و عرضه محصول در این روش به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.

لوله نخدارآبیاری

ویژگی های لوله نخدارآبیاری با سایر لوله های آبیاری

این محصول جایگزین لوله های پلی اتیلن در آبیاری قطره ای میباشد.
لوله نخدار دارای مواد آنتی UV می باشد که در برابر نور خورشید مقاوم است و پوسیدگی ندارد.
این محصول دارای سه لایه مواد و دو لایه نخ می باشد.
حمل فشار: تا ۱/۵ بار متراژ هر طاقه:۱۰۱ متر – با یک متر تخفیف سایز:۱/۵-۲-۳-۴-۶-۸ اینچ مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش anti UV
سبک بودن در مقایسه با لوله های دیگر
مقاومت در برابر خورندگی توسط مواد شیمیایی
سهولت استفاده درزمین های ناهموار
سهولت جمع آوری قابلیت اتصال به تیپ
سهولت نصب و اجرای آسان
مقاومت بالا در مقابله ضربه مقاومت در برابر سرمای ۲۰- استفاده از نخ پروپیلن برای افزایش تحمل فشار

آنچه که باید درباره لوله های نخدار آبیاری بدانید

لوله نخدارآبیاری

با توجه به کمبود شدید آب در صنعت کشاورزی، استفاده از آبیاری نوین یکی از اساسی ترین کاری است، که هر کشاورز یا باغدار کشورمان می تواند، انجام دهد، تا در مصرف آب صرفه جویی شود. آبیاری با لوله نخدار  یکی از  بهینه بهترین نوع آبیاری در کشورمان است.این نوع آبیاری نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد.

نگهداری لوله نخدارآبیاری در انبار از نگهداری کلاف های لوله نخدار در فضای غیرمسقف و به خصوص در معرض تابش مستقیم آفتاب و بارندگی خودداری شود. کلاف های لوله نخدار بایستی بدون بازکردن بسته بندی آن، در یک انبار سرپوشیده و بدور از مواد اشتعال زا و خورنده، بر روی سکوئی به ارتفاع ۵۰ سانتیمتر قرار گیرند. لوله نخدار باید از گزند جوندگان و حشرات در امان باشند و از جابه جایی غیرضروری در طول مدت انبارداری اجتناب گردد. همچنین در زمان جابجایی و یا تخلیه کلافها، از پرتاب نمودن و یا غلتاندن آنها روی زمین اجتناب شود. چون با این کار، بسته بندی نوار آسیب دیده و برخورد با اشیاء تیز و برنده، موجب پارگی لوله ها می شود.

توزیع کنندگان انواع لوله نخدار

 لوله نخدارآبیاری

انواع لوله نخدار به صورت مستقیم توزیع می شود و شما می توانید جهت خرید غیرحضوری به روش اینترنتی اقدام کنید. این نوع لوله ها امروزه نقش مهمی در صرفه جویی و آبیاری بهینه محصولات کشاورزی بر عهده دارند. چون توزیع محصول بدون حضور واسطه ها انجام می شود، قیمت انواع لوله آبیاری بسیار مناسبتر از قیمت های عرضه شده در بازار بوده و خریدار می تواند با هزینه کمتر، تعداد بیشتر و با کیفیت بالاتری از این نوع لوله را تهیه نماید.

شرکت توزیع لوله های نخدارآبیاری در تهران و شهرستان ها دایر است و به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد. شرکت های توزیع و پخش از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات خود را به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتریان در بین نمایندگی ها در شهرهای مختلف پخش می کنند. هر چه میزان فعالیت این شرکت ها بیشتر باشد باعث فروش بیشتر محصولات کارخانه می شود.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید