مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نوار تیپ آبیاری اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره نوار تیپ آبیاری بدانیدفروش مستقیم انواع نوار تیپ آبیاری
قیمت نوار تیپ

قیمت نوار تیپ آبیاری مانند هرمحصول دیگری به علل و عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نحوه فروش، میزان عرضه و تقاضا در جامعه، صادراتی بودن یا نبودن، شیوه بسته بندی، نوع متریال و مواد به کار رفته در تولید و قیمت تمام شده هر کدام از آن ها، درجه کیفیت نهائی محصول و… اشاره نمود به همین علت دارای نرخ های ثابتی نیستند.

آبیاری نوار تیپ یکی از روش های آبیاری قطره ای می باشد که برای محصولات زراعی، صیفی، سبزیجات و گلخانه ها کاربرد دارد. در این نوع سیستم لوله ها به صورت نوارهایی در روی سطح خاک قرار می گیرند.

 

قیمت نوار تیپ

آنچه که باید درباره نوار تیپ آبیاری بدانید

نوار تیپ آبیاری در هر ۱۰- ۲۰- ۳۰ سانتیمتری دارای قطره چکان می باشند. این نوارها برای کشت های ردیفی، انواع سبزیجات، توت فرنگی، موز، ذرت، نیشکر، گیاهان علوفه ای، گیاهان گلخانه ای، هندوانه، خربزه، خیار، گوجه فرنگی، کاهو، کلم، سیب زمینی، فلفل، هویج، پیاز، چغندر قند، پنبه، گل آفتابگردان، تاکستان انگور و نهالستان ها مناسب می باشد.

در این روش آب با فشار کمتر از یک بار داخل نوارهایی که بین ردیفهای کشت قرار گرفته اند جریان یافته و از روزنه هایی که با فواصل مشخصی روی نوارها موجود است، خارج شده و پای گیاه مربوطه ریخته می شود. نوارها بسته به روش کشت تک ردیفه یا دو ردیفه و نوع خاک و آب در کنار یا وسط ردیفهای کشت گیاهان قرار می گیرند. در این سیستم به جای لوله ۱۶ میلی متری معمولی از لوله با ضخامت کمتر که اصلاحا به آنها نوار تیپ گفته می شود استفاده می شود.

نوارتیپ

 

فروش مستقیم انواع نوار تیپ آبیاری

قیمت نوار تیپ

ما در این سایت، اقدام به فروش نوارتیپ آبیاری به صورت کاملا مستقیم و بدون نیاز به واسطه کرده ایم و خوشبختانه تا به امروز، توانسته ایم در جلب اعتماد و رضایتمندی همراهان و مشتریان خود موفق ظاهر شویم.

در صورتی که قصد خریدیا استعلام  قیمت نوار تیپ ودریافت فوری این کالا ها را  در شهرهای  شیراز اصفهان تهران یزد همدان  مشهددارید، می توانید از میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.و از فروشگاه آنلاین ما دیدن فرمایید و با صرف کم ترین میزان سود و هزینه به نوار های مورد نظرتان با مرغوب ترین اجناس دست پیدا کنید؛ پس به ما ملحق شوید.

 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید