مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان مه پاش اتوماتیک ویژه فضای باز

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره سیستم مه پاشبهترین تولیدکنندگان انواع مه پاش اتوماتیک

مه پاش اتوماتیک دستگاهی است که از طریق پوشش آب و اسپری انواع مایعات مانند انواع مواد ضد عفونی در محیط باعث ایجاد رطوبت و نابودی حشرات موری و خطر ناک میشود.

 دستگاه سیستم مه پاش طی یک فرایند ساده آب را به پودر تبدیل میکند و باعث خنک سازی و تازگی و طراوت محیط میشود.

فروشندگان مه پاش اتوماتیک ویژه فضای باز

همه چیز درباره سیستم مه پاش

همه چیز درباره سیستم مه پاش مه پاش هوشمند یا اتوماتیک جزء کار امد ترین سیستم ها جهت خنک کردن فضا های باز و یا بسته  به شمار می آید. و کار برو های فراوانی دارد مانند پرورش مرغ گوشتی ، تخم گذار، در دامداری هاو کشتار گاه ها، و در گلخانه های پرورش گل و گیاه و کارخانجات تولید انواع فرآورده های لبنی ، کارخانه های تولید کنسانتره، صنایع نساجی و….

همچنین در فضا های باز مانند باغ ها و ویلاها ، تالارها، شهر بازی ها و پارک ها و همچنین جهت آبیاری در مزارع تولید گندم و جو ، علوفه، ذرت از این دستگاهها استفاده میکنند.از این دستگاه  می توان برای سم پاشی و کور دهی به گیاهان در باغ ها و مزارع و گلخانه ها استفاده کرد.

آبیاری با مه پاش جزء پیشرفته ترین سیستم ها برای مزارع در دنیا می باشد که با استفاده از پمپ های فشار بالا باعث پاشش آب در سطح مزارع و باغ ها می‌شود.

در فصل تابستان معمولا گلخانه ها و سالن های پرورش دام و طیور و مزارع با مشکل پایین بودن دما و گرمای زیاد مواجه می شوند که سیستم مه پاش با جذب گرمای محیط باعث افزایش رطوبت و دما می شود .و همچنین در فصل زمستان نیز برای کاهش خشکی هوا و همچنین افزایش رطوبت مورد استفاده قرار میگیرد.

از دیگر فواید مه پاش فضای باز  میتوان به کاهش قابل توجه مصرف آب در آبیاری مزارع و باغ ها نام برد و اگر این مه پاش ها را بر روی شیر های آب با مصارف خانگی قرار دهیم می توان تا ۹۸ درصد در مصرف آب صرفه جویی کرد.

بهترین تولیدکنندگان انواع مه پاش اتوماتیک

بهترین تولیدکنندگان انواع مه پاش اتوماتیک مه پاش های اتوماتیک عملکرد پیچیده ای ندارد آب به وسیله پمپ با فشار زیاد از طریق لوله ها به نازل دستگاه می‌رسد به وسیله ی روزنه های نازل  آب به قطرات ریزی تبدیل می‌شود با جریان هوای گرم از روی این قطرات ، اب پودر می‌شود و تبخیر شده و در آخر سرمای  اتفاق می‌افتد که باعث رطوبت و خنکی محیط می‌شود.

در محیط های باز مانند رستوران ها ویا فروشگاه ها وقتی دمای هوا به بیش از ۳۰ درجه برسد خرید و فروش برای مشتریان سخت می‌شود .که با استفاده از این دستگاه می‌توان ‌محیط خنک و مطبوعی را برای مشتریان فراهم کرد این وسیله دمای هوا را ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش می‌دهد.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید