مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع بهترین شلنگ جمع کن در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

طریقه نصب شلنگ جمع کن دیواریفروش ویژه انواع شلنگ جمع کن در تبریز

شلنگ از وسیله های است که مصرف آن در همه مکان ها رواج دارد ولی برخی مواقع جاگیر بوده است و فضای زیادی اشکال می کند ولی می توان با نصب یک شلنگ جمع کن دیواری کار راحت می شود. می توان بعد از انجام دادن کار شلنگ را بر روی شلنگ جمع کن تبریز گذاشت و به راحتی ان را جمع کرد تا فضا را اشکال نکند. توزیع بهترین شلنگ جمع کن در تبریز با مناسب ترین قیمت موجود می باشد.

توزیع بهترین شلنگ جمع کن در تبریز

طریقه نصب شلنگ جمع کن دیواری

طریقه نصب شلنگ جمع کن دیواری بسیاری از کارها هستند که به شلنگ های با طول زیاد نیاز دارند مانند:

  • آتش نشانی 
  • باغبانی
  • پارکبانی 
  • کشاورزی
  • کارهای ساختمانی

برای اینکه نظم و ترتیب رعایت شود و شلنگ فضای زیادی را نگیرد می توان با خرید شلنگ جمع کن فلزی این مشکل را حل کرد این شلنگ جمع کن را می توان بر روی دیوار نصب کرد تا فضا کمتر اشکال شود و می توان ان را بر روی دیوار حیاط نیز نصب نمود اما طریقه نصب شلنگ جمع کن دیواری را باید بدانید تا این کار را به درستی انجام دهید.

برای نصب آن می توانید از افراد خبره کمک بگیرید و کار را به دست یک فرد کاردان بسپارید یا حتی می توان طریقه نصب آن را بر روی گارانتی آن دید و طبق همان دستور آن را نصب کرد و می توان با خواندن مطالب به راحتی طریقه نصبش را یاد گرفت.

این دستگاه دارای دو صفحه می باشد که در دو طرف شلنگ قرار می گیرند و وسط آن میله ای است که شلنگ بر روی آن جمع می شود همچنین دارای پایه های است که بر روی دیوار نصب می کنند و معمولا در یک و نیم متری زمین نصب می شود. با نصب پایه بر روی دیوار و سوار کردن صفحه ها بر روی آن و همچنین اهرمی که با آن شلنگ را جمع می کنند کار اصلی را انجام شده است.

فروش ویژه انواع شلنگ جمع کن در تبریز

فروش ویژه انواع شلنگ جمع کن در تبریز شلنگ ها معمولا به دلیل رها شدن در کف حیاط و ضربه دیدن سوراخ یا پاره می شوند یا در زمستان ها به دلیل اینکه آب درون آن می ماند یخ می زند و سوراخ می شود اما اگر این محصول را خریداری کنند به راحتی می توانند از شلنگ محافظت کنند تا آسیب نبیند.

فروش ویژه انواع شلنگ جمع کن در تبریز با قیمت مناسب همراه است و خریداران می توانند آن را با قیمتی مناسب خریداری کنند این نوع محصول انواع متفاوتی دارد شلنگ جمع کن 100 متری یک نمونه مرغوب و استاندارد می باشد که پر فروش ترین محصول به شمار می رود.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید