مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تایمر آبیاری اتوماتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع تایمر آبیاری اتوماتیک آشنا شویدفروش ویژه تایمر آبیاری اتوماتیک

عرضه کننده تایمر آبیاری اتوماتیک در دیگر مناطق کشور وجود دارد ولی باید بدانید تولید کنندگان این تایمر های آبیاری اتوماتیک در اطراف تهران وجود دارد و بعد از تولید آن ها را به شرکت های پخش کننده و عرضه کننده این تایمر ها می فرستند، وظیفه ی اصلی این شرکت ها عرضه تایمر های آبیاری اتوماتیک با قیمت مناسب است و به همین دلیل بیشتر عرضه های خود را با صورت مستقیم و عمده انجام می دهند. 

عرضه کننده تایمر آبیاری اتوماتیک

با انواع تایمر آبیاری اتوماتیک آشنا شوید

با انواع تایمر آبیاری اتوماتیک آشنا شوید قبل از خرید این تایمر های آبیاری اتوماتیک باید با نوع و کارایی آن ها آشنا شوید، تایمر های آبیاری به صورت خودکار آب ها را به فشار و مدت زمانی معین تامین می کند و به صورت خودکار و برنامه ریزی شده روی زمان تنظیم شده آبیاری را شروع می کند ولی باید بدانید که این تایمر های آبیاری انواع مختلفی دارند. 

تایمر آبیاری قطره ای نوعی تایمر می باشد که لوله های پخش کننده و متصل کننده آب به این دستگاه وصل می شوند، این دستگاه در طی روز با برنامه ریزی صاحب آن روزانه آب را آزاد می کند تا به گیاهان آب برسد اما باید بدانید که برای آبیاری قطره ای باید زمان بیشتری تنظیم کنید تا خاک گیاه به خوبی مرطوب شود. 

تایمر آبیاری باغ به دلیل داشتن کارایی آسان تر می تواند تایم آبیاری گیاهان را به صورت خودکار تعیین کند و با توجه به نوع آب و هوا و نوع گیاه تایمر مورد نیاز آب را به شما پیشنهاد کند ولی این تایمر ها از کیفیت و برنامه ریزی بسیار دقیق برخوردار می باشند و به همین دلیب قیمت آن ها از دیگر تایمر های آبیاری بیشتر می باشد. 

بعضی از تایمر های آبیاری بزرگ نیز وجود دارد که کارایی یکسان با دیگر تایمر ها دارد اما تنها تفاوت آن که بسیار خوب است داشتن پمپی بسیار قوی که می تواند آب را با تنظیم شما به گیاهان بدهد، باید بدانید که این تنظیم توسط شما انجام می شود و شما می توانید فشار آب و پمپ را به صورت دلخواه تنظیم کنید، ولی در کل توصیه می شود با انواع تایمر های آبیاری اتوماتیک آشنا شوید تا بهترین کیفیت و نوع کاربردی آن ها را خریداری کنید. 

دو تا از انواع این تایمر های آبیاری، تایمر های دیجیتالی می باشند که می توان به صورت لمسی آن ها را تنظیم کرد و نوع دیگر آن ها دارای چرخنده هایی می باشند که باید با دست آن ها را تنظیم کنید. 

فروش ویژه تایمر آبیاری اتوماتیک

فروش ویژه تایمر آبیاری اتوماتیک فروش ویژه تایمر های آبیاری اتوماتیک به صورت مستقیم انجام می شود و باید بدانید که خرید و فروش مستقیم این تایمر ها باعث می شود تا قیمت نهایی مناسب تر باشد که این برای متقاضیان بسیار خوب است چرا که توان خرید آن ها بالا رفته و در نهایت فروش این تایمر ها افزایش پیدا می کند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید