مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید نوار آبیاری قطره

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین انواع نوار آبیاری قطره ایعرضه بی واسطه نوار آبیاری قطره

در گذشته آبیاری به صورت غرقابی بود. کشاورزان سختی زیادی می کشیدن ، نیروی چند نفره برای آبیاری ضروری بود و همچنین کمبود آب باعث شد محققین به فکر راه چاره ای باشند. لوله نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

نوار آبیاری لوله های پلاستیکی می باشد که در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد. لوله آب انواع مختلفی دارد که در جنس های مختلف و سایز های گوناگون وجود دارد. کارخانه تولید نوار آبیاری قطره بهترین نوار را ارائه می دهد.

کارخانه تولید نوار آبیاری قطره

معرفی بهترین انواع نوار آبیاری قطره ای

معرفی بهترین انواع نوار آبیاری قطره ای مشخصات بهترین نوار آبیاری قطره ای: از جنس پلاستیکی است و دارای رنگ مشخص. انواع نوار آبیاری عبارت اند: قطره ای، ساده، پلاکدار، شیار دار. هرکدام از این نوار ها برای آبیاری مناسب می باشد ولی نوار آبیاری قطره ای علاوه بر اینکه جنس بهتری دارد می تواند آب را کنترل کند و در یک جا زیاد و در جای دیگر کم دهد و اینکه برای زمین های دارای شیب نیز بهترین انتخاب است.

از دیگر ویژگی بهترین نوار آبیاری صاف و صیقلی بودن آن است که آب به راحتی در آن جاری شود، یکی دیگر از ویژگی ها نصب آسان نوار آب که هر کشاورز با استعدادی می تواند انجام دهد و موجب  کاهش هزینه شود. از نوار آب می توان کود شیمایی به زمین منتقل کرد بدون هیچ زحمتی در ابتدای لوله ریخته و با فشار آب به تمام نقاط زمین می رسد و همچنین انتقال آب از استخر و یا حوضچه که آبیاری قطره ای گفته می شود. و همچنین مقاوم در برابر اشعه خورشید، یخ زدگی در زمستان، مانع از بین رفتن خاک زمین می شود و از رشد بی رویه گیاهان هرز جلوگیری می کند. 

در آبیاری  قدیمی باید حتما زمین را قبل از آبیاری صاف و یک دست می کردن، علف های هرز را از طرف موتور آب تا زمین را هرس می کردن، چند نفر کشاورز برای یک زمین آبیاری نیاز بود. در آبیاری قدیمی باید تا پایان آبیاری حضور داشته باشی تا یک جا آب زیاد و یک جا کم نشود و زمین به طور مساوی آبیاری شود.در انتخاب نوار دقت زیادی کنید،  نوار آبیاری کنار دوخت برای آبیاری گلخانه ها و مزارع ناهموار بسیار مناسب می باشد.

عرضه بی واسطه نوار آبیاری قطره

عرضه بی واسطه نوار آبیاری قطره استفاده از نوار های آبیاری به گیاه آسیب نمی رساند ، نوار آبیاری باعث می شود علف های هرز راه موتور تا زمین از بی آبی خشک شود و در آبیاری نیازی به چند نفر نیست و نیروی انسانی فعالیت زیادی ندارد ، از هدر رفت آب جلوگیری می شود و آبیاری به صورت منظم و مستقیم بر روی زمین می باشد.

عرضه بی واسطه نوار آبیاری قطره ای را از طریق سایت اینترنتی ما تهیه کنید بدون اینکه هزینه ی اضافی برای افرادی که  دنبال دلالی هستند پرداخت کنید.  با خرید اینترنتی نوار آبیاری قطره با قیمت واقعی تهیه کنید. با خرید اینترنتی آسایش و امنیت داشته باشید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید