مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین لوله تیپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد لوله آبیاری 10 میلیمتربهترین مرکز عرضه لوله تیپ آبیاری قطره ای

برای خرید لوله تیپ آبیاری قطره ای که یک لوله آبیاری سوراخ دار است می توان به بهترین مرکز عرضه آن مراجعه کرد و این محصول را با نرخی بسیار مناسب تهیه نمود. این کالا که در سری لوله آبیاری خرطومی قرار دارد کاربرد های بسیار زیادی دارد که در این مقاله درباره آن ‌ها صحبت خواهیم نمود. بنابراین اگر به توضیحات علمی مفیدی در این خصوص نیازمند هستید، لطفاً این پست را بخوانید.خرید بهترین لوله تیپ آبیاری قطره ای

کاربرد لوله آبیاری 10 میلیمتر

کاربرد لوله آبیاری 10 میلیمتر در این بخش از نوشته می خواهیم در خصوص لوله های 10 میلیمتری آبیاری و کاربرد آن ها سخن بگوییم.

این لوله ها به دلیل قطر کم، سبک وزن بودن و قیمت پایینی که دارند بسیار کاربرد فراوانی در خطوط آبرسانی دارند. از جمله کاربرد آن ها این است که زمین های کشاورزی، گلخانه ها، باغ و باغچه ها را در سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی توسط آن ها آبرسانی می نمایند.

جنس آن‌ ها معمولاً از مواد پلیمری پلی اتیلنی ساخته می شود، زیرا این مواد بسیار مستحکم بوده و می توانند شرایط محیطی را که در آن مستقر می شوند به راحتی تحمل نمایند.

فشار کارکرد، ضخامت دیواره، متراژ لوله، نوع جدار لوله، برند سازنده، نرخ ارز و تورم، نوع تولید، روش عرضه و حجم سفارش همه از مواردی هستند که بر نرخ گذاری آن‌ ها تاثیر به سزایی دارند.

فشار کارکرد این لوله ها در حدود دو تا چهار اتمسفر می باشد، یعنی اگر فشار در آن ها بیشتر شود قادر به تحمل آن نیستند. بنابراین از آن ها در خطوط اصلی استفاده نمی گردد و فقط برای خط های فرعی و بخش مرتبط با آبپاش ها کارگذاری می گردند.

طول عرضه آن ها در بازار در متراژ 100، 200 و 400 متری ارائه می گردد و می توان دریپر ها و قطره چکان ها را در مسیر آن ها جایگذاری نمود. هر چه برند سازنده معتبرتر باشد، این لوله ها از مقاومت بالاتری در برابر شرایط آب و هوایی برخوردار می گردند.

بهترین مرکز عرضه لوله تیپ آبیاری قطره ای

بهترین مرکز عرضه لوله تیپ آبیاری قطره ای لوله تیپ آبیاری قطره ای را می توان از بهترین مرکز عرضه آن با نرخی اقتصادی تهیه نمود.

اگر به دنبال سود اقتصادی سرشاری هستید و در زمینه تجارت لوله های تیپ فعالیت می کنید، پیشنهاد می نماییم خرید در حجم زیاد را از دست ندهید. زیرا تنها با خرید عمده است که بازرگانان بین المللی می توانند سود زیادی را کسب نمایند.

برای آگاهی از قیمت عرضه این کالا و دیگر خدمات این مجموعه با کارشناس های فنی ما در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید