مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع تایمر آبیاری باغچه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع تایمر آبیاری باغچهمعتبرترین فروشندگان تایمر آبیاری باغچه

 تایمر یکی از محصولاتی است که در صنعت کشاورزی پر کاربرد می باشد، انواع تایمر آبیاری باغچه در بازار موجود است و دارای قیمت های متفاوت می باشد و قیمت آن بستگی به ویژگی ها و مزیت های این محصول صنعتی دارد، برای خرید این محصول باید قیمت روز را جویا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات بهترین انواع تایمر آبیاری باغچه آشنا شوید.

قیمت انواع تایمر آبیاری باغچه

مشخصات بهترین انواع تایمر آبیاری باغچه

مشخصات بهترین انواع تایمر آبیاری باغچه

گیاهان هم مانند موجودات زنده نیازمند آب می باشند، اما مصرف آب باید در حال اعتدال باشد و هر گیاه متناسب با نیاز خود آب مصرف کند به همین علت از تایمر های آبیاری استفاده می شود.

تایمر آبیاری دیجیتالی DS یکی از انواع تایمر ها است که به تازگی تولید شده است و دارای قیمت مناسب و مزیت های بالای می باشد و یکی از تایمر های دیجیتالی تک خروجی است، این محصول ساخته کشور چین است و دارای نصب آسان می باشد. از ویژگی های برتر آن می توان به صفحه دیجیتالی  و کارکرد آسان با آن و قابلیت آبیاری طبق فرد انجام دهنده کار، نشان دهنده عدد شارژ باتری و قابلیت تنظیم آبیاری برای سیستم مه پاش مورد استفاده قرار می گیرد.

تایمر آبیاری دیجیتالی آمیکو رین که یک برند آمریکای است و دارای صفحه نمایشگر است و دارای دو نوع تک خروجی و دو خروجی است و بستگی به نیاز نوع آن انتخاب می شود، از مزیت های آن می توان به توری آن اشاره کرد که از رسوبات جلوگیری می کند، نشان دهنده دوام باتری و عدم نیاز به برق شهری و دارای قابلیت برنامه دهی وسیع نسبت به برنامه های دیگر دارد.

تایمر مکانیکی بهکو که یک تایمر آبیاری تایوانی است که به جهت تنظیم قطع و وصل سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، این تایمر ها با باتری های نیم قلمی کار می کنند، این تایمر ها صفحه نمایشگر ندارند و در نوع تک خروجی و دو خروجی هستند و آب دهی آنها قابل تنظیم است.

معتبرترین فروشندگان تایمر آبیاری باغچه

معتبرترین فروشندگان تایمر آبیاری باغچه

معتبرترین فروشندگان تایمر آبیاری باغچه نمایندگانی های هستند که از طریق کشور های تولید کننده، در کشور های مختلف درحال فعالیت هستند و خدمات فروش این محصول صنعتی را انجام می دهند.

خریداران برای خرید می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به خری این محصول کنند‌. در خرید غیر حضوری یا آنلاین باید به سایت مربوط به این نمایندگی ها وارد شوید و بعد از مشاهده محصولات و مشاهده قیمت ها محصول خود را خریداری کنید و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید و در وقت خود صرفه جویی کنید‌.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید