مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش لوله خرطومی آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لوله خرطومی آبیاریتولیدکنندگان داخلی لوله خرطومی آبیاری

در گذشته آبیاری به صورت غرقابی بود. کشاورزان سختی زیادی می کشیدن ، نیروی چند نفره برای آبیاری ضروری بود و همچنین کمبود آب باعث شد محققین به فکر راه چاره ای باشند . لوله نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

لوله برای مصارف زیادی کاربرد دارد ازجمله :                            لوله آب، لوله برق، لوله سیمان ، لوله فاضلاب و ….                       لوله آب انواع مختلفی دارد که در جنس های مختلف و سایز های گوناگون وجود دارد. قیمت فروش لوله خرطومی آبیاری بستگی به کیفیت لوله ، ضخامت ، اندازه و قطر آن دارد .                       

قیمت فروش لوله خرطومی آبیاری

معرفی لوله خرطومی آبیاری

معرفی لوله خرطومی آبیاری از تجهیزات آبیاری نوین  ، استفاده از انواع لوله آب مختلف می باشد که دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه با انواع لوله و کاربرد آن آشنا می شویم.   

  • لوله آبیاری خرطومی : این لوله با کیفیت ترین لوله آبیاری می باشد ، ارزانتر از بقیه ی لوله آب موجود در بازار ، مقاومت بالا در برابر گرما و سرما ، انعطاف پذیری بالا ، نصب آسان ، با نصب لوله خرطومی علاوه بر هزینه در وقت نیز  صرفه جویی می کنید چون لوله خرطومی دارای  کیفیت بالا است با نصب این لوله چند سال برای شما کارایی دارد . 
  • لوله آبیاری پلی استین : این لوله در سایز های 10و 16   در صنعت آبیاری کاربرد بیشتری دارد این لوله برای گلخانه ها و کشتزار ها کاربرد دارد ، برای کنترل آب مصرفی از آبیاری قطره ای ، خطی و بارانی  استفاده می شود . قیمت این لوله بیشتر از لوله خرطومی می باشد وبخاطر شکننده بودن  عمر کمتری دارد . 

در آبیاری  قدیمی باید حتما زمین را قبل از آبیاری صاف و یک دست می کردن ، علف های هرز را از طرف موتور آب تا زمین را هرس می کردن ، چند نفر کشاورز برای یک زمین آبیاری نیاز بود . در آبیاری قدیمی باید تا پایان آبیاری حضور داشته باشی تا یک جا آب زیاد و یک جا کم نشود و زمین به طور مساوی آبیاری شود . 

استفاده از  لوله آبیاری صادراتی :  به گیاه آسیب نمی رساند ، علف های هرز راه موتور تا زمین از بی آبی خشک می شود و در آبیاری نیازی به چند نفر نیست و نیروی انسانی فعالیت زیادی ندارد ، از هدر رفت آب جلوگیری می شود و آبیاری به صورت منظم و مستقیم بر روی زمین می باشد . 

تولیدکنندگان داخلی لوله خرطومی آبیاری

تولیدکنندگان داخلی لوله خرطومی آبیاری تولید کنندگان داخلی لوله خرطومی آبیاری سعی کرده اند لوله ای درست کنند که همه ی مزایای یک لوله ی خوب را دارا باشد لوله خرطومی آبیاری طرفدار زیادی در بین کشاورزان دارد با استفاده از اینترنت می توانید از مراکز فروش لوله آبیاری دیدن کنید و از مزایا و معایب لوله آبیاری مختلف آگاه شوید و با خیال راحت به خرید لوله در سایز و جنس مورد نظر بپردازید .

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید