مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش اتصالات آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش نصب اتصالات آبیاری قطره ایعرضه کنندگان انواع اتصالات آبیاری قطره ای

با توجه به کمبود آب برای کاهش هزینه ها در کشاورزی و صرفه جویی در آب بهترین راه استفاده از اتصالات آبیاری قطره  ای می باشد. 

نمایندگی پخش اتصالات آبیاری قطره ای با فراهم آوردن تمامی تجهیزات در کنار یکدیگر و عرضه آن ها با قیمت مناسب می تواند مشکلات کشاورزان را حل کند.

به دلیل وجود نوسان در بازار و قیمت ها و همچنین تنوع بسیار زیاد این گونه محصولات تهیه آن ها از نمایندگی پخش می تواند بهترین گزینه باشد. 

نمایندگی پخش اتصالات آبیاری قطره ای

آموزش نصب اتصالات آبیاری قطره ای

آموزش نصب اتصالات آبیاری قطره ای

با توجه به این که کشور ما یک کشور کویری می باشد و وجود خشکسالی های اخیر و کمبود آب  استفاده از تجهیزات آبیاری قطره ای  و یا استفاده از تجهیزات آبیاری بارانی در مقایسه با سیستم آبیاری قدیمی می تواند بسیار مناسب تر باشد.

با استفاده از این سیستم ها هم می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد و هم از رشد علف های هرز نیز کاست برای استفاده از سیستم‌های آبیاری جدید ابتدا باید مشخص کنید که کدام سیستم برای منطقه ما مناسب می باشد.

پس از انتخاب سیستم آبیاری می ‌توانیم به سادگی آموزش نصب اتصالات آبیاری قطره ای را فرا بگیریم برای نصب اتصالات آبیاری قطره ای ابتدا باید یک سیستم مناسب طراحی شود تا مشخص شود که در چه مکان هایی احتیاج به نصب لوله می باشد و در کدام قسمت ها باید انشعابات فرعی به کار برده شود.

پس از مشخص کردن این قسمت ها باید در مورد نوع سیستم قطره ای یا پاشنده تصمیم‌گیری شود که از کدام سیستم استفاده کنید و در مرحله بعد تهیه لوله ها و اتصالات می باشد که نحوه نصب این اتصالات در کاتالوگ های همراه وسایل و لوازم موجود می باشد و به سادگی قابل استفاده می باشند.

اگر در هنگام نصب از تنظیم کننده فشار و همچنین تایمر استفاده کنید به راحتی می توان فشار آب و زمان آبیاری را تنظیم کرد. 

عرضه کنندگان انواع اتصالات آبیاری قطره ای

عرضه کنندگان انواع اتصالات آبیاری قطره ای

برای استفاده از آبیاری قطره ای لوله ها و اتصالات مختلفی مورد نیاز می باشد که عرضه کنندگان آن می توانند این وسایل و اتصالات را در انواع مختلف عرضه کنند. 

برای این کار انواع بست ها، لوله ها، تبدیل ها، سه راهی ها و همچنین انواع سر شیلنگی ها لازم می باشد که عرضه کنندگان می توانند این موارد را در مدل های گوناگون برای استفاده عرضه کنند.

نکته مهمی که قابل توجه است این است که این اتصالات اصولاً باید از پلی اتیلن باشند تا در برابر اشعه ماورای بنفش و اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته باشند و همچنین این لوله ها و اتصالات باید در برابر فشار و ضربه و پوسیدگی نیز مقاومت خوبی داشته باشد پس عرضه کنندگان باید به این نکات دقت ویژه‌ ای داشته باشند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید