مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده انواع شیلنگ جمع کن دیواری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات شلنگ جمع کن آکوا کرفت مدل 990100بهترین توزیع کنندگان شیلنگ جمع کن دیواری

تولید کننده انواع شیلنگ جمع کن دیواری با استفاده از تجهیزات درجه یک و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به تولید و عرضه ی این محصول در بازار می کند. شیلنگ جمع کن ها مختلف هستند و از جنس های برنج و یا پلاستیک و حتی پی وی سی در بازار موجود می باشند. این محصولات در سایزبندی های مختلف با توجه به نیاز مشتریان ساخته می شود و خریداران آن هم آتش نشان ها و شرکت های صنعتی می باشند. 

تولیدکننده انواع شیلنگ جمع کن دیواری

مشخصات شلنگ جمع کن آکوا کرفت مدل 990100

مشخصات شلنگ جمع کن آکوا کرفت مدل 990100 آگاهی از مشخصات شیلنگ جمع کن آکوا کرفت مدل 990100 به شما کمک خواهد کرد که نسبت به محصول آگاهی داشته باشید و با شناخت محصول را انتخاب و خریداری نمایند.  وقتی شلنگ را باز می کنید و آن را رها می کنید ممکن است در اثر تابش خورشید و یا گرما آسیبی به آن وارد شود در نتیجه بهتر است این محصول به وسیله این دستگاه جمع آوری شود.

این دستگاه از یک قرقره و همچنین یک پایه ی فلزی تشکیل شده است و همچنین دسته ای برای جمع کردن شیلنگ که با حرکت این دسته شیلنگ به حالت گرد و دایره ای دور قرقره جمع می شود. این محصول از شیرهای برنجی درجه یک و لوله ای گالوانیزه تولید می شود و در سایزهای مختلف در بازار موجود می باشد. از این محصول برای آبیاری باغچه و خانه و حیاط استفاده می شود. لوله های این محصول متناسب با متراژ خانه می باشد و رنگ بندی آن هم متنوع است.

بهترین توزیع کنندگان شیلنگ جمع کن دیواری

بهترین توزیع کنندگان شیلنگ جمع کن دیواری بهترین توزیع کنندگان شیلنگ جمع کن دیواری در تهران و شهرستان ها فعال می باشند. این توزیع کنندگان از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات را به صورت عمده ای و یا جزئی ارائه می دهند. خرید عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است و قیمت محصولات کاهش می یابد. 

کارخانه برای این که میزان فروش خود را بالا ببرند از شرکت های پخش باسابقه در این زمینه استفاده می کند. هر چه میزان فروش محصولات کارخانه بیشتر باشد برای کارخانه ایجاد برند می کند. در این سایت هم انواع شیلنگ جمع کن هوشمند و معمولی در کنار مشخصات کامل و قیمت های آن قرار داده شده اند تا مشتریان با آگاهی نسبت به خرید اقدام کنند. اگر سوالی در مورد نحوه ی فروش و همچنین قیمت های لحظه ی آخری این محصول داشتید می توانید به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارد با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید