مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان انواع شیلنگ جمع کن سیار

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای جامع خرید انواع شیلنگ جمع کنعرضه کنندگان انواع شیلنگ جمع کن سیار

هر فردی در هر خانه نیاز به وسیله ای دارد که کار آبیاری از گل و گیاه ها و شستشوی وسایل را با آن راحت تر انجام دهد و معمولا افراد برای این کار از شیلنگ ها در ابعاد و اندازه های مختلف استفاده میکنند؛ اما وجود یک وسیله دیگر در کنار شیلنگ ها نیز ضروری است که آن شیلنگ جمع کن سیار است که انواع مختلفی دارد.

فروشندگان انواع شیلنگ جمع کن سیار

راهنمای جامع خرید انواع شیلنگ جمع کن

راهنمای جامع خرید انواع شیلنگ جمع کن شاید برایتان اتفاق افتاده است که برای آبیاری و یا شستن وسایل نظیر خودرو و یا شستن بخشی از حیاط خانه یا کارخانه و شرکت ها نیاز به شیلنگ آب دارید اما به دلیل جمع کردن و باز کردن سخت آن منصرف این کار شده اید و گاهی اگر طول شیلنگ ها نیز زیاد باشد باعث دست و پاگیر شدن افراد نیز میشود و حتی به دلیل جمع کردن نادرست شیلنگ ها و در جای بد قرار گرفتن آن باعث تاخوردگی و در نتیجه پارگی شیلنگ ها و از دوام آن کاسته میشود و مجبور هستید هر ساله به تعویض آن بپردازید.

اما امروزه با به وجود آمدن وسیله ای به اسم شیلنگ جمع کن، کار جمع کردن شیلنگ ها را با طول و ابعاد مختلف جمع میکند و به صورت منظم و دایره وار به جمع کردن آن میپردازد و به طوری که دیگر مانع از تا خوردن نامناسب می شود؛ شما با این کار علاوه بر اینکه دوام شیلنگ ها را بیشتر کرده اید همچنین باعث منظم شدن محیط نیز شده اید.

شیلنگ جمع کن ها دارای انواع مختلفی است که هر شخصی با توجه به صنف میتواند آن را تهیه کند معمولا شیلنگ جمع کن ها دارای انواع زیر هستند:

  • شیلنگ جمع کن چرخدار
  • شیلنگ جمع کن اتوماتیک
  • شیلنگ جمع کن دیواری

از نظر جنس؛ شیلنگ جمع کن ها دارای جنس پلاستیکی و فلزی است که معمولا از نوع دیواری آن پلاستیکی است و از نوع اتوماتیک آن معمولا فلزی میباشد.

عرضه کنندگان انواع شیلنگ جمع کن سیار

عرضه کنندگان انواع شیلنگ جمع کن سیار خوبی این محصول در این است که از این وسیله در هر جا میتوان استفاده کرد به دلیل سیار بودنش؛ ناگفته نماند که شیلنگ جمع کن ها به صورت سیار و ثابت هستند که نوع سیار آن به دلیل جا به جایی راحت آن طرفدار زیادی دارد.

این نوع وسیله دارای دسته های پلاستیکی و یا فلزی برای راحت حمل کردن آن و همین طور دارای دسته گردان برای جمع کردن شیلنگ، قابلیت متصل شدن به آب اصلی و ورودی و همچنین برای تمام شیلنگ ها با قطر و اندازه مختلف قابل استفاده است.عرضه کنندگان با توجه به نیاز افراد و با توجه به کار آن ها بهترین شیلنگ جمع کن را در اختیار مشتریان قرار میدهند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید