مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین فروشگاه لوله آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره لوله آبیاری قطره ای چه می دانید؟نکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری قطره ای

لوله آبیاری قطره ای یکی از اجزای مهم در آبیاری قطره ای است به همین علت کیفیت و استاندارهای ان قابل اهمیت است. در سال های اخیر به دلایلی نظیر کمبود آب، نیاز به روش های مکانیزه آبیاری و عدم دسترسی به نیروی کار و.. اهمیت شیوه های جایگزین برای آبیاری بیش از بیش بوده است. یکی از شیوه های رایج آبیاری قطره ای است در این روش هم از هدر رفت آب جلوگیری می شود و هم اب به درستی به گیاه می رسد.

ابیاری قطره ای به شیوه های مختلفی نظیر یک ردیفه، دو ردیفه، بالبر، نواری و … انجام می شود اما در همه این شیوه ها آب به وسیله لوله کشی و از طریق قطره چکان به گیاه می رسد و تنها نوع خروجی و در برخی موارد شکل ظاهری لوله ها با هم متفاوت است.

بهترین فروشگاه لوله آبیاری قطره ای

درباره لوله آبیاری قطره ای چه می دانید؟

درباره لوله آبیاری قطره ای چه می دانید؟ لوله های در آبیاری قطره ای عموما از جنس پلی اتیلن بوده و وظیفه آبرسانی و مسیرکشی از منبع آب به پای گیاه را بر عهده دارند. انواع گوناگونی از لوله ها موجود است که بسته به نوع کاربرد، شکل زمین، نوع گیاه و … با هم متفاوت بوده و هریک کاربرد خود را دارند. یکی از تفاوت های عمده لوله های ابیاری قطره ای با سیار لوله های پلی اتیلن در این است که باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند تا دسترسی راحت تری به بخش های مختلف زمین و باغات داشته باشد به همین علت لوله آبیاری تاشو انتخاب مناسبی است.

این لوله ها نسبت به سایر لوله های پلی اتیلن دارای مزیت هایی نظیر سبکی وزن، یک نواختی در پاشش آب، سرعت در نصب و جمع و اوری، تنوع در طراحی نازل های آبیاری و در نهایت کاهش هزینه هستند.

نکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری قطره ای

نکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری قطره ای یکی از انواع لوله های مورد استفاده در آبیاری قطره ای، لوله تیپ آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشت های ردیفی و خطی مورد استفاده قرار میگیرد. این لوله ها که به آن ها نوار تیپ هم گفته می شود اشکال مختلفی دارد. این نوار تیپ ها در دو نوع درز دار یا پلاک دار در بازار موجود است که مصارف آن بسته به نوع کشت متفاوت است.

نمونه پلاک دار آن نظیر سایر لوله های ابیاری قطره ای، محفظه ای برای قطره چکان داشته و به صورت قطره چکانی عمل میکند اما نوارهای درزدار که به دو دسته تقسیم می شود در طول لوله دارای شیارهایی است که فشار اب را کنترل و اب از این شیار ای زیگ زاگ مانند خارج می شود این نوارها دارای مزایایی نظیر انتقال یک نواخت اب، جلوگیری از اتلاف اب و سم و کود، افزایش رشد محصول می باشد و بیشتر برای گیاهانی مثل چغندر و پنبه، صیفی جات و حبوبات مورد استفاده قرار میگیرد.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید