مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بست ابتدایی لوله 20

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره انواع بست ابتدایی بدانیدبهترین عرضه کنندگان بست ابتدایی لوله 20

استفاده از تجهیزات و روش های جدید کشاورزی طی سالیان اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است یکی از پیشرفته ترین روش های آبیاری کشاورزی، آبیاری قطره ای است که با راندمان بالا و کاربرد فراوان، از روش های نوین کشاورزی امروزه بوده است. برای اینکه آب به درستی در این روش استفاه شود از بست ابتدایی استفاده می کنند این بست یکی از مهمترین تجهیزات آبیاری قطره ای است. فروش بست ابتدایی لوله 20 از طریق همین سایت انجام خواهد شد. 

فروش عمده بست ابتدایی لوله 20

آنچه که باید درباره انواع بست ابتدایی بدانید

آنچه که باید درباره انواع بست ابتدایی بدانید

همانطور که در بالا هم گفتیم امروزه با توجه به خشکسالی های گریبان گیر اخیر کشور، بخش کشاورزی بیشترین صدمه را از این معضل کم آبی دیده است، اما روش های پیشرفته ای هستند که می‌ توانند تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی کنند یکی از این روش های روز کشاورزی، روش قطره ای است این روش که تقریبا روش شناخته شده ای در بین عموم کشاورزان است و می توان به طور قاطع بیان کرد که تقریبا تمامی بخش های کشاورزی از این روش استفاده می کنند.

این روش که از طریق چکاندن قطرات مکرر آب در کنار ریشه گیاه انجام می شود از طریق  تجهیزاتی مانند قطره چکان و بست تشکیل شده است، یکی از این تجهیزات بست ابتدایی است که ادامه با آن آشنا می شویم. 

در آبیاری قطره ای برای انشعاب گرفتن و آبیاری کلیه مناطق زیر کشت از لوله استفاده می کنند که طول و ضخامت این لوله ها متفاوت هستند که معمولا برای انشعاب بیشتر از لوله ۲۰ استفاده می کنند و اینکه برای اتصال لوله ها به یکدیگر از بست استفاده می کنند در واقع برای آب بندی بست ها از واشر استفاده خواهند کرد.

بست ابتدایی پلی اتیلنی  در آبیاری قطره ای و بخش اتصالات یکی از وسایل مورد نیاز و کاربردی می باشد بست ابتدایی که از جنس پلی اتیلن است می تواند لوله های فرعی را به لوله های اصلی وصل کند در واقع طراحی بست به شکل دندانه ای است که همین باعث اتصال راحت تر لوله ها به یکدیگر می شود و حتی این دندانه ای بودن از نشت آب جلوگیری خواهد کرد. از این رو استفاده از این محصول نیاز به تخصص و مهارت زیادی نخواهد داشت‌. 

جنس این محصول از پلی اتیلن است که بسیار مقاوم در برابر اشعه UV نور خورشید و سرما ساخته شده است. 

بهترین عرضه کنندگان بست ابتدایی لوله 20

بهترین عرضه کنندگان بست ابتدایی لوله 20 عرضه کننده بست ابتدایی لی فلت در سایت ما، انواع بست های ابتدایی با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید