مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین پمپ شناور آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره پمپ آب اتومات دیجیتالمرکز پخش انواع پمپ شناور آبیاری

در سال 1910 فردی به نام آترونوف تصمیم به ساختن دستگاهی کرد که با شناور شدن در سیال و رفع مشکل مکش اولیه بتواند به راحتی سیال را تا ارتفاع مورد نظر پمپاژ نماید که می توان از آن به عنوان پمپ شناور آبیاری نیز نام برد.پمپ های شناور بیشتر در کشاورزی،مراکز تصفیه آب،انتقال آب شور،آتش نشانی،پمپاژ آب زائد ،زهکشی و فاضلاب و …کاربرد دارند،در ادامه از این نوع پمپ ها بیشتر سخن خواهیم گفت.

خرید بهترین پمپ شناور آبیاری

همه چیز درباره پمپ آب اتومات دیجیتال

همه چیز درباره پمپ آب اتومات دیجیتال پمپ آب اتومات دیجیتال دارای یک سوییچ جریان آب یا flow switch است که اگر آب با فشار 0/5 بار از آن رد شود عمل کرده و با فرستادن برق به پمپ آن را روشن می کند،ولی اگر فشاری پشت پمپ نباشد و آب داخل آن جریان پیدا نکند کلید اتومات عمل نکرده و پمپ نیز روشن نخواهد شد.کلید های اتومات دیجیتال همگی یک ساز و کار دارند چه مدل های ارزان قیمت آن مثل مدل های چینی چه مدل های با کیفیت آن مثل مدل های ایتالیایی و کارکرد صحیح همه آنها وابسته به فشار آب ورودی پمپ می باشد و این تصور غلط است که مثلا پمپ های چینی تا 2 طبقه را جواب می دهند و مدل های ایتالیایی تا 4 طبقه.

کلید اتومات دیجیتال مزایای بسیاری در مقابل کلید اتومات مکانیکی دارند از جمله:

  • عمر این کلیدها بسیار بالاست و حداقل 4 تا 5 سال بدون تعمیر و تنظیم کار می کند
  • فشار آب حین استفاده ثابت است به دلیل اینکه پمپ در تمام مدتی که آب باز است روشن می ماند و مثل سیستم های اتومات مکانیکی در زمان باز بودن آب پمپ روشن و خاموش نمی شود.
  • در صورت قطع شدن آب،پمپ بعد از 8 الی 10 ثانیه خاموش می شود و از این طریق از سوختن پروانه و الکتروموتور پمپ جلوگیری می شود
  • اکثر کلیدهای اتومات دیجیتال نیاز به تنظیم ندارند و مدل هایی هم که پیچ تنظیم دارند به راحتی توسط خود مصرف کننده قابل تنظیم می باشد.

لازم است که از نوعی پمپ آبیاری در اینجا نام ببریم که آن،پمپ آبیاری فشار قوی است که در مواردی مثل تهیه آب شهرها،پمپاژ آب درمصارف صنعتی،کارهای مربوط به آبرسانی،مصارف آبیاری بارانی،پمپاژ آب سرد وگرم تاسیسات صنعتی و آتش نشانی کاربرد دارد.

نوع دیگری از پمپ ها پمپ آبیاری کشاورزی است که انواع مختلفی دارد و هر کدام کارکرد خاص خود را دارند،مثل پمپ های گریز از مرکز،پمپ های توربینی،پمپ های شناور و پمپ های فشار قوی.

مرکز پخش انواع پمپ شناور آبیاری

مرکز پخش انواع پمپ شناور آبیاری پمپ های مختلفی در بازار وجود دارد که دارای قیمت ها و برندهای متنوعی است؛برند هایی مثل برند اروپایی،ایتالیایی و چینی در معرض فروش قرار دارد که مشتریان می توانند بسته به مصارف خود و قیمت این پمپ ها آنها را خریداری نمایند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید