مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید تایمر آبیاری ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

هر آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانیدمزایا خرید عمده تایمر آبیاری ایرانی

امروزه با توجه به خشکسالی‌ها و بارندگی های کم در کشورمان آب زیرا کاهش یافته است. به همین دلیل باید جهت جبران و جلوگیری از قطع شدن آب از آبیاری قطره‌ای استفاده کنیم. به دلیل تقاضای زیاد مردم از تایمر آبیاری ایرانی این محصول از رونق بالایی برخوردار است. این محصول در زمین های کشاورزی و حتی در منزل کاربرد زیادی دارد و مقرون به صرفه می باشد. این مطلب در مورد تایمر آبیاری باغ و تایمر آبیاری قطره ای تهیه شده است.

مرکز تولید تایمر آبیاری ایرانی

هر آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانید

هر آنچه که باید درباره تایمر آبیاری بدانید با توجه به بارندگی های کم این چند سال اخیر، استفاده از آبیاری قطره‌ای در صنعت باغداری و کشاورزی زیاد شده است. آبیاری قطره‌ای در زمانی خاص یابد شروع به کار کند و و در زمان معینی هم خاموش شود. به همین دلیل ممکن است که انسان به خاطر مشکلات و دغدغه های روزمره خاموش کردن آن را فراموش کند. تایمر آبیاری تمام این مشکلات را حل می‌کند. به این صورت که یک ساعت مشخصی به آن می‌دهند تا پی از تمام شدن آبیاری قطره‌ای دستگاه به طور خودکار خاموش شود.

این محصول از دقت بالایی برخوردار است، در واقع در سیستم آبیاری قطره‌ای مغز متفکر شناخته می شود. این وسیله ابزاری است مکانیکی و پیشرفته فقط با تنظیم تایمر بدون این که شما در زمین کشاورزی یا باغ حضور داشته باشید، شروع به آبیاری کرده و نسبت به زمان تعیین شده آبیاری قطع خواهد شد. این محصول در دو نوع در بازار وجود دارد, یکی به صورت قطره‌ای می باشد، برای آبیاری مثل گوجه‌فرنگی، فلفل، خیار سبز و کدو و بادمجان و …. و دیگری آبیاری بارانی است مثل گندم, ذرت، جو و محصولاتی که به صفحه فله کشت می‌شوند.

مزایا خرید عمده تایمر آبیاری ایرانی

مزایا خرید عمده تایمر آبیاری ایرانی تایمر آبیاری قطره‌ای به صورت دیجیتال و آنالوگ تولید و روانه بازار می شود. مزیت هایی که این دستگاه ها دارند تایمر های دیجیتالی که بر  وی این دستگاه ها نصب می شوند تا شانزده برنامه خاموش و روشن شدن را دارا می‌باشد. همچنین نصب آسان و جلوگیری از هدر رفتن آب می باشد. جلوگیری از خشک شدن زمین، کاهش رشد علف های هرز، گزینه های است که آبیاری قطره‌ای دارا می باشد. شما برای خرید عمده تایمر آبیاری ایرانی به دو صورت حضوری و غیرحضوری می توانید آن را تهیه کنید.

خرید به صورت حضوری مستلزم این است، که شما وقت و انرژی خود را صرف این کار کنید. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت سفارش دهید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید