مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی لوله بارانی سوراخ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوله بارانی سوراخ دارصادرات انواع لوله بارانی سوراخ دار

یکی از تجهیزات آبیاری بسیار مهم و حیاتی که از نسل جدید این محصولات نیز به شمار می آید، لوله بارانی سوراخ دار می باشد. با استفاده از این لوله، فرآیند آبرسانی به اقلام و محصولات کشاورزی به صورت آبپاش اما به شکلی پیشرفته تر با حیطه وسیع تر انجام گرفته و در نتیجه آب کافی به همه محصولات خواهد رسید. حال اگر تصمیم به سفارش این لوله های کاربردی و موثر را دارید، می توانید از طریق معتبرترین شرکت بازرگانی تجهیزات آبیاری اقدام فرمایید.

شرکت بازرگانی لوله بارانی سوراخ دار

معرفی انواع لوله بارانی سوراخ دار

معرفی انواع لوله بارانی سوراخ دار سیستم های آبیاری امروزه با تنوع و گستردگی بالایی همراه بوده و دیگر مانند گذشته، شاهد سیستم های آبیاری محدود، هزینه بر و خسته کننده نیستیم.
یکی از این سیستم ها که هم آبیاری به شکلی بهتر را انجام داده و هم هزینه های حاشیه ای کشاورزی را کاهش داده و از زحمات کشاورزان نیز کاسته است، سیستم آبیاری بارانی می باشد که عملیات آبیاری مانند قطرات باران روی انواع محصولات انجام می گیرد.

اما جهت راه اندازی و تداوم این سیستم نیاز به تجهیزات آبیاری بخصوصی می باشد که یکی از آنها لوله آبیاری بارانی است، این محصول، خود به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که از این میان می توان به لوله بارانی سوراخ دار اشاره کرد که به لوله آبیاری دریچه دار نیز معروف بوده و اگر بخواهیم به معرفی انواع این لوله البته از نظر میزان قطر بپردازیم، شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. لوله بارانی سوراخ دار ۱ اینچ
  2. لوله بارانی سوراخ دار ۱/۵ اینچ
  3. لوله بارانی ۱٫۱/۲ اینچ
  4. لوله بارانی ۲ اینچ
  5. لوله بارانی ۲٫۱/۲ اینچ

همچنین در معرفی دیگر از لوله های سوراخ دار، می توان لوله بارانی سوراخ دار ۳۲ میلیمتری، ۵۰ میلیمتری، ۶۳ میلیمتری و ۷۵ میلیمتری را نام برد.

صادرات انواع لوله بارانی سوراخ دار

صادرات انواع لوله بارانی سوراخ دار انواع لوله های بارانی سوراخ دار که از خود تاثیرات بی نظیری را در حیطه آبیاری به جا گذاشته و باعث افزایش راندمان کاری گشته اند، نه تنها از جهاتی مانند قطر و اندازه، مدل های مختلفی را در بر می گیرند، بلکه از نظر تعداد سوراخ درج شده روی بدنه نیز به نمونه هایی مانند لوله بارانی ۵ سوراخه تقسیم می شوند.

این لوله ها دارای عملکرد و بازدهی فوق العاده ای بوده و با به همراه داشتن سوراخ های کافی، آبیاری مناسبی را برای انواع محصولات انجام خواهند داد.
با توجه به مشخصات ذکر شده و همچنین با اهتمام به اینکه لوله های فوق از نظر کیفیت در رده های برتر قرار گرفته اند، فروش آنها از حوزه داخلی فراتر رفته و حالا در حوزه صادرات، بسیار اهمیت یافته اند.

البته که این لوله ها با داشتن چنین ویژگی های ممتازی، واقعاً هم حق راهیابی به بازارهای صادراتی را خواهند داشت:

  • میزان آبدهی بسیار بالا تا حد ۱۰ لیتر در ثانیه
  • امکان آبیاری سطح وسیعی از مزارع کشاورزی تا هزار متر تنها به کمک لوله های بارانی ۱۰۰ متری
  • عدم ترکیدگی لوله های مورد نظر و مقاومت عالی آنها
  • دارای بیشترین میزان شعاع پاشش تا ۵ متر
  • قابلیت تا شوندگی و عدم شکستگی
محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید