مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش بست ابتدایی لی فلت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلنبهترین عرضه کنندگان انواع بست ابتدایی لی فلت

بست ابتدایی لی فلت یکی از بهترین و با کیفیت ترین بست های ابتدایی به شمار می رود. شرکت پخش بست ابتدایی لی فلت در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع بست ابتدایی در سایز های متنوع و گوناگون فعالیت دارد. این شرکت در طول مدت فعالیت خود توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب نموده و بازخوردهایی مثبت و خوشایند از مشتریانش دریافت نماید. 

شرکت پخش بست ابتدایی لی فلت

آشنایی با نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن

آشنایی با نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن از ابتدای ورود به بازار ها توجه بسیاری از افراد متخصص در این زمینه را به خود جلب کرد. این لوله ها نسبت به لوله های آهنی قدیمی دارای مزایای ویژه ای همچون مقاومت در برابر ضربات بیرونی، انعطاف پذیری، زنگ نزدن و سهولت استفاده می باشند. یکی از موضوعات مهم در زمینه ی این لوله ها نحوه ی بکارگیری و بستن اتصالات آن است. بست های ابتدایی پلی اتیلن سوژه ای است که در این مطلب قصد داریم به بیان نحوه ی نصب آن بپردازیم. 

بست های ابتدایی پلی اتیلن در سایز های مختلفی وجود دارند که برای نصب هر کدام از آن ها نیازمند ابزار آلات ویژه ای هستیم. به عنوان مثال برای نصب بست ابتدایی پنج هشتم از مته ی سایز 11 و برای نصب بست ابتدایی 16 از گردبر سایز 17 استفاده می شود. 

به منظور نصب بست ابتدایی سایز پنج هشتم، لوله های پلی اتیلن را با مته ی مورد نظر سوراخ می کنیم و واشر را در حفره ی ایجاد شده جا می زنیم. سپس بست پنج هشتم را داخل واشر قرار می دهیم. 

همچنین برای نصب بست ابتدایی 16 ابتدا با استفاده از گردبر سایز 17 لوله مورد نظر را سوراخ کرده و واشر مربوطه را جایگذاری می کنیم. سخت جا خوردن واشر ها طبیعی و لازم است. سپس به نصب شیر بست ابتدایی سایز 16 می پردازیم.
از آنجا که در نصب بست ابتدایی سایز 16 از گردبر برای ایجاد حفره در لوله های پلی اتیلن استفاده می شود، در دیواره های حفره خراش هایی از لوله باقی می ماند که لازم است آن ها را از لوله جدا و حفره را تمیز کنیم. از دیگر بست ابتدایی های رایج می توان به بست ابتدایی لوله 20 اشاره نمود. 

بهترین عرضه کنندگان انواع بست ابتدایی لی فلت

بهترین عرضه کنندگان انواع بست ابتدایی لی فلت

بست ابتدایی لی فلت یکی از بهترین و با کیفیت ترین بست ابتدایی ها به شمار می رود.
ما به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع بست ابتدایی لی فلت، با آگاهی کاملی که از کیفیت بالای این نوع بست ها داریم، استفاده از این محصول را برای انجام لوله کشی های محیط مورد نظرتان به شما پیشنهاد می کنیم. 

برای خرید بست ابتدایی پلی اتیلنی با کیفیت با ما ارتباط برقرار نمایید. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید