مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع لوله آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبیاری قطره ایعرضه کنندگان برتر لوله آبیاری قطره ای

همان طور که می دانید، انواع مختلف لوله آبیاری قطره ای با کیفیت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند و قیمت این لوله آبیاری ها با یکدیگر متفاوت است. اگر شما هم قصد دارید بهترین لوله آبیاری موجود در بازار را بخرید، باید به نکات زیادی توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که بهترین لوله آبیاری برای شما به کاربرد و هدف شما بستگی دارد؛ یعنی ممکن است تعریف شما از بهترین لوله آبیاری، با تعریف دیگران متفاوت باشد؛ چون استفاده تان از لوله آبیاری متفاوت است.

قیمت انواع لوله آبیاری قطره ای

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبیاری قطره ای

استفاده از لوله پلی اتیلنی در آبیاری قطره ای قیمت لوله آبیاری پلی اتیلنی در بازار ایران با توجه به قیمت ارز نوسانات زیادی خواهد داشت. علاوه بر تاثیر ارز بر روی قیمت لوله آبیاری دریچه دار، ویژگی ها و کیفیت این محصول نیز کاملا تاثیر گذار خواهد بود. گفتنی است که درجه بندی کیفی لوله آبیاری، با بازار فروش و تقاضای آن رابطه مستقیم دارد و بحران های اقتصادی نیز در قیمت گذاری لوله آبیاری بی تاثیر نخواهد بود. این بحران ها گاهی باعث ایجاد بازار های سیاه لوله آبیاری شده و در افزایش قیمت نجومی آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

با جست و جوی مختصر در وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین لوله آبیاری، می توان آخرین تغییرات قیمت این محصول را مشاهده کرد. کالاهای وارداتی لوله آبیاری به دلیل تغییر ارز، معمولا گران تر از نمونه داخلی آن هستند. لوله آبیاری های ارزان قیمت معمولا با تخفیف هایی که تولیدکنندگان برای محصولات خود ارائه می دهند، در بازار موجود است؛ اما خرید عمده ی این محصول از درب کارخانه ها به دلیل عدم پرداخت هزینه های حمل و نقل لوله آبیاری به وسیله ی واسطه ها، از قیمت ارزان تری برخوردار است.

عرضه کنندگان برتر لوله آبیاری قطره ای

عرضه کنندگان برتر لوله آبیاری قطره ای به نظر شما چگونه می توان لوله آبیاری را پس از تولید و خروج از درب کارخانه با همان قیمت کارخانه و به صورت عمده خریداری کرد؟ در جواب این پرسش شاید نظرات مختلفی داده شود؛ ولی آیا واقعا قیمت آن لوله آبیاری که به ما گفته شده، همان قیمت واقعی و کارخانه ای لوله آبیاری هست؟ قطعا نمی توان گفت که قیمت های اعلامی به ما در زمان خرید همان قیمت واقعی و کارخاته ای لوله آبیاری است؛

مگر آنکه از قیمت های اصلی اطلاع داشته باشیم. در برخی از شهرها بعضی از مراکز فروش عمده و نمایندگی های لوله آبیاری اقدام به این کار کرده اند و دقیقا قیمت مصوب و تمام شده ی کارخانه را بر روی لوله آبیاری اعمال کرده اند و لوله آبیاری پس از تولید از کارخانه با همان نرخ به دست مشتری و خریدار می رسد. سود فروش این نمایندگی ها و دفاتر فروش لوله آبیاری در واقع طبق درصد مشخصی از طرف کارخانه تولید لوله آبیاری به آن ها داده می شود.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید