مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش برترین پمپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پمپ آبیاری پنتاکس CHعرضه مستقیم پمپ آبیاری قطره ای

پمپ آبیاری قطره ای در مدل های مختلف از جانب شرکت های گوناگون ساخته می شود. برای این که بتوانید کالایی کاربردی، با کیفیت و در عین حال ارزان را تهیه کنید، به بهترین محل فروش مراجعه نمایید. از این طریق، امکان تهیه محصولاتی تضمین شده وجود دارد. از سوی، پمپ آبیاری کشاورزی را عمده نیز می شود از مرکز ارائه، خریداری نمود. گفتنی است، این ابزارها کارایی بالایی در این حوزه دارند.فروش برترین پمپ آبیاری قطره ای

مشخصات پمپ آبیاری پنتاکس CH

مشخصات پمپ آبیاری پنتاکس CH در سیستم های آبیاری مزارع و گلخانه های مختلف، از تجهیزات گوناگونی استفاده می کنند که یکی از مهمترین ها، پمپ می باشد. در این عرصه شاهد تنوع می باشیم و که هر محصولی از نظر کیفی و کاربردی با دیگری فرق می کند. اما قصد داریم مشخصات پمپ آبیاری پنتاکس CH را برای شما در زیر بیان کنیم که عبارت می باشد از:

  • بالاترین فشار عملیاتی آن 6 بار است.
  • محدوده دمایی مایع آن از صفر تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.
  • هد آن از 24 تا 37 متر است.
  • دبی آب محصول از 27 تا 42 متر مکعب بر ساعت است.

این نوع خاص از پمپ، هدی متوسط دارد و مخصوص برای آبیاری قطره ای می باشد. آنها بی صدا و بسیار آرام هستند. چنین محصولاتی را شرکت از بدنه و تکیه گاه موتور چدنی می سازد و در کنار این، پروانه آن از جنس برنج و چدن است. دارای درزگیر مکانیکی بوده که سرامیکی می باشد.

موتور بسیار خوبی دارد و توان آن از 1 تا 4 کیلو وات است. کلاس عایق بندی اش F بوده و کلاس حفاظتی آن IP44 می باشد. دارای سه فاز و تک فاز به همراه موتور القایی دو قطبی است. شافت موتور این محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

عرضه مستقیم پمپ آبیاری قطره ای

عرضه مستقیم پمپ آبیاری قطره ای برای تهیه بهترین پمپ آبیاری قطره ای به محلی مراجعه کنید که عرضه مستقیم را انجام می دهد. چرا به این موضوع تاکید می کنیم؟ چون که شما می توانید محصولاتی در طراحی های مختلف را تهیه نمایید. از سویی، دیگر خبری از واسطه نیست. پمپی که به فروش می رسد، تضمین شده و کیفیت بی بدیلی دارد.

همینطور با قیمت های ارزان تر نیز امکان تهیه کالا وجود دارد. از طرف دیگر، مشتریان عمده قادر هستند که پمپ آبیاری پدالی و سایر مدل ها را راحت سفارش دهند.

به هر صورت، اگر کارتان تجارت به شکل کلان در این عرصه است، می توانید از این مجموعه، بدون نیاز به حضور، خریدی مطمئن را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. برای مشورت و کسب معلومات با کارشناسان واحد فروش صحبت کنید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید