مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکننده برترین بست ابتدایی سیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بست ابتدایی پلی اتیلن 16 میلیمترقیمت باورنکردنی انواع بست ابتدایی سیمی

برای راه اندازی سیستم های آبیاری از جمله سیستم آبیاری قطره ای، اول از همه نیاز به تجهیزات آبیاری می باشد، تجهیزاتی که هر یک از اهمیت زیادی برخوردار بوده و یکدیگر را تکمیل می سازند. از جمله ضروری ترین نوع این تجهیزات، بست ابتدایی است که در برترین مدل ها مانند بست ابتدایی سیمی مشاهده شده و به دلیل کاربرد بالای خود و همچنین به همراه داشتن کیفیت و کارکرد استاندارد، در معرض صادرات توسط صادرکننده این گروه از محصولات قرار گرفته است.

صادرکننده برترین بست ابتدایی سیمی

مشخصات بست ابتدایی پلی اتیلن 16 میلیمتر

مشخصات بست ابتدایی پلی اتیلن 16 میلیمتر در سیستم آبیاری قطره ای که تبدیل به سیستم آبیاری رایج در کشورمان شده و با بازدهی های فوق العاده ای نیز همراه بوده، انواع و اقسام تجهیزات به کار گرفته می شوند تا در نهایت مسیری مطمئن برای آبیاری را فراهم آورده و آب مورد نیاز اقلام متعدد کشاورزی را تامین نمایند.

اما همانطور که گفته شد، یکی از این تجهیزات، بست ابتدایی است که در قسمت اتصالات مورد استفاده قرار گرفته و وظیفه‌ی اتصال لوله فرعی به لوله رابط را بر عهده دارد.
همچنین اگر بخواهیم از اندازه های متداول این محصول که در معرض استفاده‌ی بسیار واقع شده نام ببریم، می توان به بست ابتدایی پلی اتیلن 16 میلیمتر اشاره کرد.
برای محصول نامبرده، چنین مشخصاتی قابل ذکر می باشند:

  1. این محصول که از نوع بست ابتدایی سیمی به شمار رفته و دارای بهترین چنین ممکن یعنی جنس پلی اتیلن می باشد، مجهز به لبه های دندانه دار در هر دو سو بوده و این ویژگی باعث شده تا لوله ها به آسانی به یکدیگر متصل گردند.
  2. همچنین دندانه ای بودن لبه های بست، باعث می شود تا از بروز آثاری مانند نشت آب نیز جلوگیری به عمل آید.
  3. مشخصه بارز دیگری را که می توان برای بست ابتدایی پلی اتیلن بر شمرد، این است که از فشار کاری بالا تا 4 اتمسفر نیز برخوردار می باشد.

قیمت باورنکردنی انواع بست ابتدایی سیمی

قیمت باورنکردنی انواع بست ابتدایی سیمی بست های ابتدایی سیمی از اهمیت زیادی در حوزه آبیاری برخوردار بوده و بدون وجود آنها امکان اتصال و انشعاب لوله ها فراهم نخواهد بود.
این بست ها که حالا تبدیل به تجهیزات آبیاری متداول شده اند، دارای انواع مختلفی بوده که اگر بخواهیم به یکی از جدیدترین انواع بست ابتدایی اشاره کنیم، می توان بست ابتدایی رینگ دار را نام برد که در سایزهای 12 میلیمتر، 16 میلیمتر و … موجود است.

اما برای اینکه بتوانید این محصول را با شرایط فوق العاده یعنی قیمت باور نکردنی و کیفیت تضمینی تهیه نمایید، می توانید از طریق مراکز فروش بزرگ تجهیزات آبیاری مانند مرکز فوق اقدام کرده و این بست را که شامل چنین ویژگی هایی است، سفارش دهید:

  • این بست متشکل از حلقه یا رینگ پلاستیکی است که در این صورت آب بندی مطمئنی را انجام خواهد داد.
  • برای انواع لوله های 16 میلیمتری، قابل استفاده خواهد بود.
  • از جنس پلاستیکی درجه یک نیز تشکیل یافته است.
محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید