مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع میکروجت پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی عملکرد میکروجت پلی اتیلنیمرکز توزیع میکروجت پلی اتیلن

 میکروجت پلی اتیلن یکی از تجهیزات کشاورزی است که برای آبیاری کشتزارها و مزارع و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول آب را به صورت اسپری در می‌آورد و کاربرد آن در صنعت آبیاری (قطره ای و بارانی) زیاد است، از این رو دارای انواع مختلف می باشد که قیمت آنها با توجه به نوع کاربرد آنها و وسعت زمینی که می خواهیم آبیاری کنیم، متفاوت می باشند.

قیمت انواع میکروجت پلی اتیلن

چگونگی عملکرد میکروجت پلی اتیلنی

چگونگی عملکرد میکروجت پلی اتیلنی همان طور که می دانیم در آبیاری ها، آب بسیار زیادی به هدر می‌رود و امروزه برای جلوگیری از به هدر رفتن این آب ها از میکروجت های پلی اتیلنی استفاده می‌کنند که دارای کارکردهای متفاوت می باشند. با توجه به اینکه این قطعه جدید می باشد مسلماً باید اطلاعات زیادی را در رابطه با کارکرد آن کسب کنیم. شاید این سؤال در ذهن شما مطرح شود که کارکرد انواع میکروجت های پلی اتیلنی به چه صورت است؟
چنانچه می خواهید به پاسخ این سؤال برسید می توانید با ما همراه شوید. کارکرد میکروجت آبیاری عبارتند از:

  • میکروجت هایی که برای آبیاری بارانی در چمنزارها، فضاهای سبز و در باغچه ها به کار می روند و همچنین از این میکروجت ها می توانند در فضاهای کوچک گلخانه‌ای نیز استفاده کنند.
    این نمونه را باید با توجه به وسعت منطقه به کار برد؛ به طور مثال: اگر قصد داریم که فضایی که دارای وسعت زیاد می باشد را آبیاری کنیم باید از نمونه ای استفاده کنیم که اسپری آب آن حدود ۲ متر یا بیشتر باشد و برای آبیاری یک فضای کوچک مانند یک باغچه می توان میکروجتی را انتخاب کرد که آب را تا شعاع یک متر اسپری کند.
  • این میکروجت ها بر روی منافذ روی لوله ها سوار می شوند و آب را به صورت های مختلف از جمله به شکل مه پراکنده می کنند.
  • اگر این نمونه ها به صورت اتوماتیک باشند، کافی است که تایمر آنها را تنظیم کنیم تا سر زمان مشخصی فعالیت خود را شروع کنند.
  • در انواع غیر اتوماتیک این نمونه ها، نیازی به استفاده از تایمرها نمی باشد و کافی است که به صورت دستی شیر را باز کنیم.

مرکز توزیع میکروجت پلی اتیلن

مرکز توزیع میکروجت پلی اتیلن با توجه به اینکه میکروجت ها یکی از تجهیزات جدید در کشاورزی می باشند؛ مرکز توزیع میکروجت پلی اتیلن  تلاش کرده‌ است که این کالا را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به بازار ارائه کند و در اختیار خریداران قرار دهد.
شما عزیزان چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و یا این کالا را به صورت عمده خریداری نمایید می توانید با متخصصان ما در تماس باشید و از راهنمایی‌های آنها بهره جویید.
از آنجایی که در کشور ما کشاورزی در مناطق مختلف کشورمان صورت می گیرد؛ توجه به تجهیزات مدرن و جدید این صنعت کمک شایانی به این عزیزان می کند و این از افتخارات کشور ما محسوب می شود.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید