مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع واشر بست ابتدایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با کارایی واشر بست ابتدایی آشنا شویدشرکت عرضه واشر بست ابتدایی

واشر بست ابتدایی یکی از پرفروش ترین واشرهای تولید شده در ایران محسوب می شود که پس از تولید توسط کارخانه تولید کننده آن به وسیله مرکز توزیع واشر بست ابتدایی در میان خریداران سراسر کشور با قیمت مناسب به فروش می رسد. در این مرکز انواع واشر با سایزهای مختلف وجود دارد که خریداران می توانند با توجه به محصولی که خواهان خرید آن می باشند بهترین و مقاوم ترین نوع آن را انتخاب کنند‌. جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه را دنبال کنید. 

مرکز توزیع واشر بست ابتدایی

با کارایی واشر بست ابتدایی آشنا شوید

با کارایی واشر بست ابتدایی آشنا شوید واشر بست ابتدایی از جنله اتصالات پر کاربرد در هنگام آبیاری مزارع کشاورزی، باغ ها و… به شمار می رود. انواع واشر با سایزهای مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها کارایی و کاربرد مخصوص به خود را دارا است. در این قسمت می خواهیم شما را با انواع مختلف این محصول و کارایی هر کدام از آنها آشنا نماییم. 

  • واشر بست ابتدایی ۱۲ 

در صورتی که قصد ایجاد کردن انشعاب در لوله های مانیفولد به سمت لوله های لودن را داشته باشید واشر بست ۱۲ لازم و ضروری است. این واشر به راحتی قابل استفاده بوده و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه نور خورشید، سرما و همچنین گرمای شدید از خود نشان می دهد. 

  • واشر بست ابتدایی ۱۶

در صورتی که خواهان آب بندی بست ابتدایی لوله شماره ۱۶ را داشته باشید وجود این واشر لازم و ضروری است. این محصول نیز از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و از دوام طولانی برخوردار می باشد. 

  • واشر بست ابتدایی ۱۸

این واشر نیز به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع واشر بست محسوب می شود که در هنگام آب بندی لوله های شماره ۱۸ در هنگام آبیاری به لوله های فرعی کاربرد دارد. 

  • واشر بست دسته دار

این واشر به گونه ای ساخته شده است که بر روی بخش اضافی همانند دستگیره نهاده شده است. وجود دسته کار کردن با این واشر را بسیار راحت تر نموده و افزایش کارایی آن را در پی دارد.

شرکت عرضه واشر بست ابتدایی

شرکت عرضه واشر بست ابتدایی واشر بست ابتدایی از جمله تجهیزات آبیاری قطره ای به شمار می رود که دارای نقش بسیار مهمی است به گونه ای که نبود آن فرآیند انجام کار را با مشکلاتی روبه رو می کند. به دلیل خرید و فروش گسترده این محصول شرکت های بسیار زیادی عرضه انواع واشر بست را در سطح کشور انجام می دهند. 

افرادی که خواهان خرید عمده هستند می توانند از طریق این فروشگاه که به عنوان شرکت عرضه کننده انواع تجهیزات آبیاری در سطح کشور دارای فعالیت است اقدام کرده و محصولات مورد دلخواهشان را به صورت غیرحضوری سفارش دهند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید