مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی میکروجت پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع میکروجت 360 درجهعرضه کنندگان انواع میکروجت پلی اتیلن

میکروجت پلی اتیلن که از آن با نام اسپری جت نیز یاد می شود، از انواع اتصالات و تجهیزات پلی اتیلنی موجود می باشد که در بخش صنعت آبیاری و کشاورزی کاربرد دارند.

فروش کلی میکروجت پلی اتیلن

آشنایی با انواع میکروجت 360 درجه

آشنایی با انواع میکروجت 360 درجه قسمت عظیمی از اصراف آب، در بخش کشاورزی می باشد که دلیل اصلی آن استفاده عمده از تجهیزات قدیمی و پرمصرف در بخش  عظیمی از صنعت کشاورزی کشور می باشد. استفاده از میکروجت می تواند با استفاده بهینه از آب، کمک شایانی به صرفه جویی و کاهش مصرف آب نماید.

عمده کاربرد میکرو جت ها در صنعت آبیاری بخصوص در آبیاری درختان می باشد که جنس پلی اتیلنی آن با توجه به کیفیت بالای ساخت آ و مقاومت بالا، از کاربرد بیشتری برخوردار است.

میکروجت ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی مانند 90 درجه،‌ 180 درجه و 360 درجه ساخته و عرضه می شوند.

از پرکاربرد ترین سایز های میکروجت ها، می توان از میکروجت 360 درجه یاد کرد.

عمده ترین کاربرد میکروجت ها پخش آب به صورت پودری و در عرض های یک تا یکو نیم متر می باشد که بدین صورت کمک شایانی در صرفه جویی در آب می نمایند.

در ساخت میکروجت ها انواع مختلفی از مواد به کار رفته است که نوع پلی اتیلنی آن به دلیل استفاده از پلی اتیلن در ساخت آن، دارای مقاومت بالایی در مقابل دما، اشعه خورشید می باشد که به همین سبب باعث مقاومت آن در برابر خوردگی و پوسیدگی می شود که سبب بالا رفتن عمر آن می شود.

یکی دیگر از خصوصیات میکروجت های پلی اتیلنی، مقاومت مجرای آن ها در برابر گرفتگی است که به عبارت دیگر هیچ موردی از گرفتگی در اتصالات میکروجت های پلی اتیلنی در آن ها دیده نشده است.

میکروجت ها دارای انواع مختلفی می باشند که نوع میکروجت مه پاش، با پودر کردن ذرات مصرف آب را به شدت کاهش داده و در مصرف آب صرفه جویی شایانی می کند.

فشار و مقدار آب خارج شده از میکروجت های پلی اتیلن، بستگی به قطر و فشار داخل لوله داشته و از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر بر ساعت تفاوت دارد.

عرضه کنندگان انواع میکروجت پلی اتیلن

عرضه کنندگان انواع میکروجت پلی اتیلن برای تهیه میکروجت پلی اتیلن عرضه کنندگان متفاوتی وجود دارند، اما باید توجه کرد که هر مکانی برای تهیه محصول با کیفیت و با بهترین قیمت مناسب نیست و باید خرید خود را از فروشگاه هایی انجام داد که دارای تیمی متخصص در زمینه عرضه این محصول می باشند که علاوه بر تضمین کیفیت، یاریگر شما در انتخاب بهترین نوع آن می باشد.

این وب سایت با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده می تواند در انتخاب بهترین محصول شمارا یاری کند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید