مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی توزیع پمپ آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانیعرضه کنندگان مستقیم پمپ آبیاری بارانی

خشکسالی ‌های اخیر در کشور بسیاری از کشاورزان را مجبور به انجام سیستم آبیاری بارانی کرده ‌اند و بسیاری در سراسر کشور به این شیوه در حال کشت و برداشت محصولات خود می باشند، اما آبیاری بارانی نیازمند داشتن تجهیزات مختلفی می‌ باشد که یکی از تجهیزات مهم پمپ آبیاری می باشد، از این‌رو نمایندگی توزیع پمپ آبیاری بارانی با فروش محصولات خود آن را در اختیار کشاورزان و مصرف‌ کنندگان قرار می ‌دهد. 

نمایندگی توزیع پمپ آبیاری بارانی

معرفی پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانی

معرفی پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانی اگر قصد کشاورزی و یا طراحی سیستم آبیاری بارانی را دارید قبل از هر چیز باید با انواع پمپ ‌های استفاده ‌شده در این سیستم آشنایی داشته باشید، اما نکته حائز اهمیت قبل از خرید این پمپ ها این است که ابتدا باید سیستم آبیاری خود را طراحی کرده و براساس آن یکی از انواع پمپ‌ های متناسب با سیستم آبیاری را خریداری نمایید، ما در این بخش انواع مختلف پمپ‌ های مناسب برای آبیاری بارانی را به شما معرفی می‌ کنیم تا با دقت بیشتری اقدام به خرید این کالا نمایید. 

از انواع پمپ‌ های آبیاری بارانی می‌ توان پمپ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز، پمپ‌ های توربینی، پمپ‌ های شناور و پمپ ‌های فشار قوی را نام برد که در این بخش به توضیح مختصری درباره هر یک از آنها می‌ پردازیم. 

از پمپ ‌های سانتریفیوژ زمانی استفاده می‌شود که ارتفاع پمپاژ کم و ظرفیت آب ‌دهی زیاد باشد و بیشتر این پمپ‌ ها برای انتقال سایر سیالات سبک و آب استفاده می گردد، از جمله مزایای پمپ ‌های گریز از مرکز می توان به ساختار ساده، قیمت ارزان، ایجاد فشار یکنواخت و اشغال فضای کم را نام برد، اما در مقابل پمپ‌ های گریز از مرکز هد پایینی دارد و در دبی‌ های بالا سریع افت پیدا می کنند. 

پمپ‌ های توربینی برای تأمین آب مورد نیاز در طرح‌ های بزرگ آبرسانی و کشاورزی استفاده می ‌شود و از فشار کار متوسط و آب ‌دهی زیادی برخوردار بوده و ساختمانی انعطاف‌ پذیر با کارایی بسیار بالا دارا می باشند، پمپ ‌های توربینی دارای مزایایی از قبیل قابلیت کارکرد در دور ‌های مختلف و قابلیت بالا جهت انتقال ذرات ماسه و شن را دارا می ‌باشد و هزینه نگهداری از این نوع پمپ ‌ها بسیار پایین است. 

پمپ های شناور برای آبرسانی هایی که دارای ظرفیت آب‌ دهی کم می باشند، مناسب است و بیشتر در بخش کشاورزی و صنعتی استفاده می ‌شود و دارای مزایایی از قبیل صرفه‌ جویی در انرژی، راندمان بالا، عدم نیاز به هواگیری و استحکام بالا می باشد. 

نوع دیگری از پمپ آبیاری کشاورزی، پمپ فشار قوی می‌ باشد که در شرایطی که ارتفاع پمپاژ آب زیاد اما ظرفیت آب‌دهی کم باشد از این نوع پمپ ‌ها استفاده می شود، تنها عیب این نوع پمپ ‌ها هواگیری لوله مکش آنها می‌ باشد. 

نوع دیگری از این پمپ ها موجود می باشد که به نام پمپ آبیاری دستی معرفی می شود و بیشتر برای مناطقی که جمعیت کم و هزینه برق بالایی دارند مناسب می باشد، از این پمپ بیشتر می توان برای تامین آب مورد نیاز دام استفاده کرد و به صورت دستی و پدالی کار می کند و هزینه پایینی دارد. 

عرضه کنندگان مستقیم پمپ آبیاری بارانی

عرضه کنندگان مستقیم پمپ آبیاری بارانی عرضه ‌کنندگان مستقیم انواع پمپ آبیاری بارانی با ارائه محصولات خود در انواع مختلف و با قیمت ‌های گوناگون آنها را به ‌صورت مستقیم و بی ‌واسطه در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار می ‌دهند، در عرضه مستقیم این محصولات این حُسن وجود دارد که دست واسطه‌ گران کوتاه شده و مصرف‌ کننده و کشاورزان می ‌توانند به‌ صورت مستقیم و با هزینه ‌ای کمتر این محصولات را خریداری و از مزایای آنها بهره ‌مند گردند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید