مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز مه پاش پروانه ای رطوبت ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع مه پاش پلی اتیلنآشنایی با تولیدکنندگان مه پاش پروانه ای

مه پاش وسیله ای است که از طریق پاشش آب باعث خنک شدن و رطوبت فضای های بزرگ مانند حیاط خانه ها، پارک ها، گلخانه ها؛ مزارع و باغچه خواهد شد‌.یکی از انواع مه پاش، مه پاش باغچه است که یکی از کارآمد ترین و ضروری ترین دستگاه های پیشرفته صنعتی است که امروزه در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار مه پاش تولید ذرات بسیار کوچک آب در حدود اندازه تقریبی ۳ تا ۲۰ میکرون است که با استفاده از نازل مه پاش و پخش یکنواخت در کل محیط می شود که این ذرات کوچک در فضا پخش می شوند و باعث خنک شدن محیط خواهند شد. فروشندگان انواع مه پاش پروانه ای در این سایت آماده فروش و خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز است. 

قیمت روز مه پاش پروانه ای رطوبت ساز

مشخصات انواع مه پاش پلی اتیلن

مشخصات انواع مه پاش پلی اتیلن

استفاده از تجهیزات آبیاری جدید علاوه بر صرفه جویی در هزینه که برای افراد  در پی دارد تا حد بالایی در هزینه و وقت انسان هم کمک زیادی می کند، یکی از این تجهیزات روز آبیاری ، مه پاش است، مه پاش تقریبا در هر مکانی و در هر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد از پارک ها و باغچه ها گرفته تا مزارع و گلخانه ها که برای آب پاشی و رساندن رطوبت به فضا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. 

یکی از انواع مه پاش، مه پاش پلی اتیلن است، این دسته از مه پاش که تحت فشار قوی و بالا قرار دارد به شدت باعث پودر کردن ذرات آب می شود و در نتیجه در فاصله بیشتری قطرات آب را پرتاب می کند‌ و برای محیط های کشاورزی گسترده و بزرگ استفاده می شود. 

و در واقع جنس پلی اتیلن است که باعث انعطاف پذیری و نصب بالا در هر مکانی می شود.

مه پاش پلی اتیلن که بیشتر در محیط های فضا باز استفاده می شوند.از مشخصات مه پاش پلی اتیلن می توانیم به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کنیم و همچنین راحت نصب می شوند؛ زنگ نمی زند، نمی پوسد و همچنین عایق مناسبی دارند که از چگالش بر روی لوله های حامل آب سرد جلوگیری می کند. 

آشنایی با تولیدکنندگان مه پاش پروانه ای

آشنایی با تولیدکنندگان مه پاش پروانه ای سیستم مه پاش پلی اتیلن که با نام سیستم رطوبت ساز پروانه ای شناخته می شود مناسب برای هر فضا و محیطی است.

تولید کنندگان بهترین انواع مه پاش پروانه ای با سابقه ای طولانی همچنان یکی از پر افتخار ترین تولید کنندگان انواع مه پاش در خاورمیانه است اطلاعات جامع و آشنایی با تولید کنندگان مه پاش در سایت ما قرار دارد برای مشاهده و دسترسی به اطلاعات انواع مه پاش با سایت ما در ارتباط باشید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید