مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش سه راهی قطره چکان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با سه راهی قطره چکان تنظیمی نارنجیقیمت انواع سه راهی قطره چکان

سه راهی قطره چکان یکی از قطعات اصلی و کاربردی در سیستم آبیاری قطره ای به شمار می آید. این محصول از نظر ویژگی های فنی تنوع بسیار زیادی دارد که باید با توجه به نوع و سایز لوله ها مدل مناسب را انتخاب نمود. در این مرکز به عنوان بزرگترین مرجع پخش و توزیع ملزومات آبیاری نوین کشاورزی، جدیدترین تولیدات با قیمت کارخانه به سراسر کشور ارسال می شوند.

مرکز پخش سه راهی قطره چکان

آشنایی با سه راهی قطره چکان تنظیمی نارنجی

آشنایی با سه راهی قطره چکان تنظیمی نارنجی در آبیاری قطره ای متداول معمولاً از لوله های پلی اتیلن 16 اینچی استفاده می شود. برای تنظیم میزان آب خروجی از لوله ها بکارگیری سه راهی های قطره چگان امری الزامی است. این قطعه از دو طرف به لوله دو سر لوله وصل شده و در قسمت بالا دارای یک سر مشکی یا نارنجی قابل تنظیم برای خروج آب است. از مزیت های استفاده از قطره چگان تنظیمی می توان به جلوگیری از هدر رفت آب، عدم نشتی آب از کنار قطره چکان و همچنین عدم خروج از مسیر لوله اشاره نمود. دریپر نصب شده روی آنها به راحتی قابل تنظیم است و می توان با پیچاندن آن میزان خروجی آب را کنترل و کم و زیاد کرد.
در صورتی که میزان خروجی آب کم باشد یا مشکلی برای دریپر به وجود بیاید بدون تعویض لوله یا جدا کردن آنها به راحتی می توان قسمت بالای دریپر را جدا، تعویض یا تمیز نمود. انواع سه راهی قطره چکان تنظیمی نارنجی به علت ساخته شدن از مواد پلی اتیلن بسیار قوی، مقاومت بالایی در برابر اشعه یو وی نور خورشید دارد. همین امر موجب افزایش کارکرد و طول عمر مفید این قطعات و بالطبع آن صرفه جویی در هزینه ها می شود. از این سه راهی ویژه آبیاری می توان برای تامین آب انواع باغ مرکبات، گیاهان پا کوتاه مانند انگور و تاکستان ها استفاده نمود.

قیمت انواع سه راهی قطره چکان

قیمت انواع سه راهی قطره چکان سه راهی قطره چکان تنظیمی در دو مدل نارنجی و مشکی با قطر 16 تولید می شوند. قیمت و نرخ فروش این محصولات با توجه به فاکتورهای کیفی و کمی آنها کاملاً متغیر است. با این حال عوامل زیر نقش مهمی در افزایش قیمت ها و نوسان بازار عرضه انواع قطره چگان و دیگر تجهیزات آبیاری قطره ای می شوند:

  • نرخ روز مواد اولیه تولیدی مانند پلی اتیلن ها
  • فن آوری بکار رفته در تولید و هزینه آن
  • جنس بدنه و درجه کیفی و قطر انواع قطره چکان  ها
  • تناسب میزان عرضه و تقاضای بازار تجهیزات آبیاری قطره ای

معمولاً قیمت انواع سه راهی قطره چکان نارنجی با لوله پلی اتیلن مشکی گران تر از مدل های ساده تر و سفید رنگ هستند. دلیل این امر نیز استفاده از مواد مقاوم در برابر عوامل محیطی و فن آوری مورد استفاده در تولید آنها است.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید