مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم لوله آبیاری دریپردار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع لوله دریپردارمزیت خرید بی واسطه لوله آبیاری دریپردار

در کشور ما شرکت های تولید تجهیزات آبیاری مرغوب بسیاری وجود دارد که قابلیت صادر کردن محصولات خود را به بقیه کشورهای مختلف دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات متنوعی در جهت راحتی کار کشاورزان ساخته و تولید شده است. لوله آبیاری دریپردار عرضه شده در سایت ما دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است که مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند و از خرید خود راضی باشند. 

توزیع مستقیم لوله آبیاری دریپردار

ویژگی انواع لوله دریپردار

ویژگی انواع لوله دریپردار

سیستم های آبیاری از نگاه علمی تعبیر مختلفی دارد اما به معنی واقعی کلمه ، پخش کردن آب روی زمین جهت فرو رفتن در خاک جهت استفاده از گیاه و تولید محصول است. که این خود نشان دهنده اهمیت آبیاری در سیستم کشاورزی است. 

به طور کلي آبياري‌ هاي نوین به شکل پر فشار و به دو شیوه آبياري قطره‌اي و باراني انجام می گردد. نتیجه آبياري باراني تا 80% و آبدهی قطره‌ اي تا 95% است ، يعني اینکه در سيستم آبياري باراني تا 30% و در سيستم آبدهی قطره اي تا 5 درصد آب باعث تلف مي ‌شود ، در صورتی كه در آبياري زمین ها به شیوه سطحي حتي با خرج کردن پول های گزاف در سطح زمین ها بازدهی آبياري از 60 درصد بیشتر نمی شود و در وضعیت سنتي كه خیلی از زمین های ایران به همين شیوه آبياري می گردند اين ميزان حتي كمتر از 45درصد مي‌باشد. اين بدين معني است كه چنانچه از شیوه هاي آبياري مانند شیوه باراني و قطره‌ اي استفاده نشود، 75درصد آب مزارع از به هدر مي ‌رود 

سیستم های گوناگون آبیاری چند نوع هستند؟

 1. سیستم آبیاری قطره ای قطره چکان در لاین ها 2. سیستم آبیاری زیر زمینی با لوله جنس تراوا 3. سیستم آبیاری بابلر 4. سیستم های آبیاری قطره ای نواري 5. آبیاری قطره ای ثقلی

حسن آبياري قطره‌اي چیست؟

آبياري قطره ‌اي ساده ترین روش آب دادن به هر گل و گياه مانند درخت ها و تاك انگورها است و كمبود میزان رطوبت خاك را پیش از رشد، جذب بیشتر اثر مصرف آب توسط گياه از راه تبخير و تعرق، برطرف می کند . يك سيستم آبياري قطره ‌اي به دلیل کارآیی موثر آب و نيروي کاری داراي خصوصیت آگروتكنيكي و اقتصادي منحصر به  فرد است . 

·         پایین آوردن ميزان مصرف آب و البته هزينه ها

·         انجام عملیات زراعي راحت تر

·         به كار گرفتن آ‌ب شور

·         جلوگيري کردن از فرسايش خاک

·         تنظيم کردن ميزان آب مورد نياز جهت انواع خاک ‌ها و کشت ‌ها در فصل های مختلف زراعي

·         تهويه متناسب خاک و مساوی پخش آب در روی زمین کشاورزی و همینطور عدم نياز به زهکشي مزرعه


مزیت خرید بی واسطه لوله آبیاری دریپردار

مزیت خرید بی واسطه لوله آبیاری دریپردار جهت تهیه لوازم آبیاری درجه یک و همچنین لوازم آبدهی برند می توانید به بخش فروش سایت رجوع کنید و از محصولات با کیفیت ما استفاده نمایید. جهت خرید انواع لوله آبیاری قطره ای و لوله آبیاری زیر سطحی هم می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه نمایید ولی چنانچه قصد خرید غیر حضوری را دارید می توانید از طریق سایت فروش آنلاین ما سفارش خود را ثبت نمایید و از خرید خود راضی باشید. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید