مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید پمپ آبیاری پدالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با اجزای سیستم آبیاری بارانیمرجع عرضه انواع پمپ آبیاری پدالی

مرکز تولید پمپ آبیاری پدالی این محصول را به صورت انبوه تولید و برای فروش به بازار عرضه کند. خریداران و مشتریان می توانند این محصول را به صورت مستقیم  و با ارزانترین و مناسب ترین قیمت از از مرکز تولید آن خریداری کنند.

برای خرید این محصول در تناژهای بالا، تنها کافیست که با کلیک کردن بر روی دکمه خرید در سایت، سفارشات خود را ثبت کنید و یا با استفاده از شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید. 

مرکز تولید پمپ آبیاری پدالی

آشنایی با اجزای سیستم آبیاری بارانی

آشنایی با اجزای سیستم آبیاری بارانی آبیاری بارانی یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های آبیاری در دوره معاصر می باشد. این نوع آبیاری دارای سیستم و اجزای مختلف و متفاوتی است که لازم است، با انواع و اقسام اجزای این محصول آشنایی داشت تا در زمان خرید به صورت دقیق و کامل اجزای آن را خریداری نمود و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را خریداری کرد. از جمله اجزای سیستم آبیاری بارانی می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • سیستم پمپاژ و تأمین فشار: یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات این محصول می باشد. این سیستم برای پمپاژ آب با فشارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فشار هم می تواند بسیار زیاد، متوسط و یا ضعیف باشد که بر اساس فضای مورد نیاز برای آبیاری تامین می گردد. 
  • خطوط لوله اصلی: از دیگر اجزای این سیستم می توان به خطوط لوله آن اشاره کرد. لوله اصلی بین پمپ و نقطه ای که آب مزرعه به آن منتقل می شود، قرار دارد. این لوله دارای انشعاباتی است که آنها را به نیمه های اصلی مختلف تقسیم می کند. لوله های اصلی وظیفه آبرسانی به کل مزرعه را دارد. اما لوله های نیمه اصلی فقط به قسمتی از مزرعه آبرسانی می کند. 
  • لوله‌های فرعی: در کنار دیگر اجزای این سیستم باید به لوله های فرعی آن نیز اشاره کرد. این لوله ها را بال آبیاری نیز می گویند. 
  • آبپاش‌ها: از دیگر اجزای سیستم آبیاری بارانی می توان به آبپاش ها اشاره کرد. این قطعات می توان گفت که یکی از اصلی ترین و مهمترین اجزای این سیستم می باشد. آبپاش ها ممکن است بر روی لوله های فرعی قرار بگیرند. به این صورت که بر روی پایه های عمودی از لوله های فرعی منشعب می شوند. 

مرجع عرضه انواع پمپ آبیاری پدالی

مرجع عرضه انواع پمپ آبیاری پدالی مرجع عرضه انواع پمپ آبیاری پدالی این محصول را به صورت عمده و کلی این محصول را برای فروش به بازار عرضه می کند. خریداران و مشتریان محترم می توانند انواع پمپ آبیاری کشاورزی و پمپ آبیاری دستی را با ارزانترین قیمت و به صورت مستقیم از این مرجع خریداری کنند. برای خرید کافیست سفارشات خود را در سایت ما ثبت کنید. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید