مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه میخ تثبیت لوله

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره میخ تثبیت کننده بدانیدفروش مستقیم انواع میخ تثبیت لوله

لوله ها و شیلنگ های آبیاری قطره ای و بارانی به وسیله میخ تثبیت لوله به زمین وصل می شوند و از بلند شدن شیلنگ و لوله در زمین بر اثر پستی و بلندی جلوگیری می کند و لوله را ثابت نگه می دارد. نمایندگی عرضه میخ تثبیت لوله این محصول را با کیفیتی عالی و استاندارد با قیمتی مناسب و ارزان به کشاورزان زحمت کش عرضه می کند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش از این کالا به قیمت مناسب تر خریداری کنید.

نمایندگی عرضه میخ تثبیت لوله

آنچه که باید درباره میخ تثبیت کننده بدانید

آنچه که باید درباره میخ تثبیت کننده بدانید شما باید اطلاعاتی در مورد میخ تثبیت کننده بدانید تا در مواقع خرید به مشکل بر نخورید.

این میخ ها از بهترین مواد اولیه مشکی تهیه و تولید می شوند که مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه، خوردگی و ساییدگی دارند و در سایز ۱۶ و ۲۰ میلیمتر با ارتفاع ۱۵ و ۲۰ سانتی متر تولید می شوند و بنا به استفاده کشاورزان به آن ها عرضه می شود. سایز ۱۶ یکی از پر فروش ترین نوع میخ تثبیت می باشد.

این میخ ها در ظاهر نوکی تیز دارند و به راحتی در زمین نصب می شوند اما به سختی از خاک و زمین بیرون کشیده می شوند و لوله را محکم نگه می دارند. این میخ ها به وسیله دستگاه و مواد اولیه پلی اتیلن تهیه می شوند و همانند لوله و شیلنگ های آبیاری تولید می شوند. این میخ ها برای فیکس کردن در باغ ها و گلخانه های خاکی استفاده می شود و به آبیاری نظم می دهند.

این کالا وزن بسیار کم و سبکی دارد و به دلیل استفاده از مواد درجه یک طول عمر بالایی دارند. هم چنین مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه UV دارد. این کالا به دلیل قیمت مناسبی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد و تمامی کشاورزان برای منظم شدن آبدهی از آن استفاده می کنند.

فروش مستقیم انواع میخ تثبیت لوله

فروش مستقیم انواع میخ تثبیت لوله شما می توانید به صورت مستقیم از فروشگاه های ادوات کشاورزی و یا تجهیزات آبیاری این کالا را تهیه کنید. تولید کنندگان برای فروش مستقیم انواع میخ تثبیت کننده لوله، سایتی را برای مشتریان خود راه اندازی کرده اند و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی در سایت های معتبر فروش سفارشات خود را به صورت عمده و جزئی ثبت کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمتی مقرون به صرفه به صورت رایگان در درب منزل و یا گلخانه خود تحویل بگیرند.

خوشبختانه تولید کنندگان داخلی ما با ابتکار جالبی که داشتند موفق به صادرات انبوه از این کالا به کشور های متقاضی داشته اند که رونق اقتصادی خوبی را در این زمینه کسب کردند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید