مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز مه پاش فشار قوی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتیفروش ویژه انواع مه پاش فشار قوی

مه پاش یک نوع وسیله آبیاری است، که در فضای خانه برای گل و گیاه استفاده می شود، چرا که نه پاش یکی از بهترین آبیاری است. مه پاش فشار  قوی با فشار بالا زمین و ریشه گیاه را آبیاری می کند. علاوه بر آن مه پاش  در فضای خانه، هتل ها و رستوران ها باعث خنکی می شود و همان طور زیبایی دارد، این محصول در فروشگاه های ابزار آلات کشاورزی تهران با قیمت مناسب به راحتی می توان خریداری کرد.قیمت روز مه پاش فشار قوی در تهران

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتی

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتی مه پاش به دستگاهی گفته می شود که با عبور آب از نوار و لوله های مه پاش، آب را به صورت قطرات بسیار زیر که شبیه مه است و به تمام گیاه و محصولات باغداری استفاده می شود، و همچنین در فضا های باز باعث خنک محیط می شود و در داخل محیط باعث رطوبت محیط می شود. با آمدن فصل تابستان مکان های صنعتی و خانگی بسیاری از این دستگاه برای خنک کردن و رطوبت سازی استفاده می کنند مانند: 

  • استفاده صنعتی و خانگی
  • مرغداری ها
  • دامداران
  • شهر بازی ها
  • تالار عروسی
  • گاو داری ها

می خواهیم در این جا به مقایسه مه پاش خانگی و صنعتی بپردازیم. در این بازار دو نوع مه پاش داریم. سیستم های مه پاش خانگی بدون الکترو پمپ و سیستم مه پاش صنعتی با الکترو پمپ. مه پاش خانگی به دلیل نازل هایی که در آن تعبیه شده لازم به فشار آب زیاد نیست به همین خاطر نیاز به پمپ آب ندارد. ولی در مه پاش های صنعتی به دلیل این که مکان بزرگی را باید تحت پوشش قرار دهد باید از پمپ فشار استفاده کنند و هم تجهیزات به دلیل فشار آب زیاد تحت فشار زیاد هستند.

اجزای تشکیل دهنده مه پاش صنعتی با مه پاش خانگی فرق می کنند به دلیل فشاری که روی این سیستم است اجزای تشکیل دهنده مه پاش چون: الکترو پمپ پیستونی، پایه نازل و اتصالات تحت فشار، شلنگ تحت فشار، نازل مه پاش صنعتی و… همه تحت فشار زیاد قرار می گیرند ولی مه پاش خانگی به خاطر فشار کم می توان آن را فقط به شیر آب وصل کرد و فشاری ندارد و به همین خاطر قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه هستند.

فروش ویژه انواع مه پاش فشار قوی

فروش ویژه انواع مه پاش فشار قوی شرکت های سازنده این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه  برای ساخت مه پاش ها و استاندارد لازم، محصولی با کیفیت و مرغوب تولید می کنند که قادر به رقابت با نمونه های خارجی است و به دلیل کیفیت و بازده بالا تقاضای زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. فروش ویژه انواع مه پاش فشاری قوی در نمایندگی فروش این محصول انجام می گیرد.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید