مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش انواع بست ابتدایی پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره کاربرد بست ابتدایی چه می دانید؟مرکز تجاری انواع بست ابتدایی پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که برای آبیاری محصولات زراعی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از لوازم ضروری این لوله ها بست ابتدایی پلی اتیلن می باشد که لوله فرعی را به لوله رابط وصل می نماید و به علت دارا بودن لبه های دندانه ای از نشت آب در محل اتصال ممانعت می کند. برای سفارش انواع این بست ها با قطر و ضخامت مختلف، با ما در این سایت اینترنتی همراه بوده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارش انواع بست ابتدایی پلی اتیلن

درباره کاربرد بست ابتدایی چه می دانید؟

درباره کاربرد بست ابتدایی چه می دانید؟ پیشرفت های روز افزونی که در زمینه علم و تکنولوژی رخ داد شامل صنعت کشاورزی و باغداری نیز می شود و ما هر روزه شاهد ابداع و به بازار آمدن بسیاری از ابزارها و وسایلی هستیم که کار را برای کشاورزان سهل و آسان نموده و به آنها در پرورش هر چه بهتر محصولات زراعی کمک فراوانی می نماید.
یکی از این ابزارها لوله های پلی اتیلن می باشند که از آنها برای آبیاری قطره ای محصولات استفاده می نمایند. یکی از مهمترین اتصالات آبیاری قطره ای بست ابتدایی نوار تیپ می باشد. این بست برای قرار گرفتن انشعاب مستقیم از لوله اصلی یا فرقی به کار رفته و لوله مورد نظر را به نوار تیپ متصل می نماید.
از جمله مهمترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بست ابتدایی لوله 20 که یکی از متداول ترین این محصولات می باشد مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و سرما دارد.
  • اتصال این بست ها بسیار راحت و آسان بوده و می توان در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به لوله اصلی یا فرعی متصل نمود و عملیات آبیاری قطره ای به محصولات زراعی را آغاز کرد.
  • این بست با استفاده از مواد اولیه بسیار عالی و با کیفیت تولید شده و هیچ گونه نشتی و انشعابی در قسمت اتصال آن به لوله رخ نمی دهد.
  • طراحی این نوع بست بسیار مناسب بوده و می توان از آن برای لوله های مختلف پلی اتیلن استفاده نمود.

مرکز تجاری انواع بست ابتدایی پلی اتیلن

مرکز تجاری انواع بست ابتدایی پلی اتیلن این روزها در بسیاری از مراکز تجاری که به فروش انواع و اقسام ملزومات کشاورزی مشغول هستند، می توان انواع مختلفی از بست ابتدایی لوله پلی اتیلن را مشاهده نمود و آن را با قیمت مناسب خریداری کرد. این محصول نه تنها برای کشاورزان و آبیاری مزارع کاربرد دارد، بلکه بسیاری از کسانی که دارای گلخانه می باشند نیز از این بست استفاده کرده و آن را به نوارهای تیپ و لوله های موجود در گلخانه خود متصل کرده و به آبیاری محصولات خویش می پردازند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید