مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم لوله خرطومی آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمتربهترین مرکز فروش لوله خرطومی آبیاری

عرضه مستقیم لوله خرطومی آبیاری به سبب حذف واسطه ها سبب پایین آمدن قیمت این محصول در مرکز فروش آن می گردد. اگر می خواهید در مورد انواع لوله آبیاری قطره ای و یا لوله آبیاری گلخانه ای اطلاعاتی به دست آورید، و همچنین اگر می خواهید با کاربرد لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آشنایی یابید، همه این موضوعات را می توانید در این مقاله دنبال نمایید.

عرضه مستقیم لوله خرطومی آبیاری

آشنایی با لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمتر

آشنایی با لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمتر این بخش به لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر اختصاص یافته است. بنابراین لازم است که همه چیز را در خصوص این محصول به شما بگوییم. موضوعاتی نظیر ابعاد، کاربرد، رنگ و سایر مشخصات در این بخش از نوشته بیان می گردند.

لوله 16 میلیمتری پلی اتیلنی همانطور که از نامگذاری آن بر می آید، از جنس مواد پلیمری پلی اتیلن ساخته شده و قطر آن 16 میلیمتر می باشد. این سایز لوله عموماً کوچک ‌ترین اندازه ای است که برای خطوط انتقال لوله ساخته می شود. از آن بیشتر برای سیستم های آبیاری قطره ای بهره می گیرند.

این نوع لوله در دو نمونه بدون سوراخ و دریپر دار ساخته می شود. از نوع سوراخ دار آن با نصب قطره چکان در سیستم های آبیاری موضعی به کار می رود. این لوله در دو ضخامت یک چهارم و یک دوم اینچ و در کلاف هایی با طول های 100، 200 و 400 متر در بازار مصرف عرضه می گردد.

فشار کارکرد این لوله با ضخامت های مختلف با یکدیگر فرق دارد. ضخامت یک چهارم لوله فشار 4 اتمسفر و ضخامت یک دوم لوله فشار 6 اتمسفر را تحمل می نمایند. این لوله در رنگ های مختلف ساخته شده و به مراکز فروش آن ارسال می گردد.

در گلخانه ها و زمین های کشاورزی از لوله 16 پلی اتیلنی برای هدایت آب، کود و سموم کشاورزی و یا علف کش ها در سیستم های قطره چکانی بهره می گیرند.

علت استفاده از آن ها به علت مزیت های فراوان این لوله ها می باشد. مزیت هایی نظیر وزن کم، قیمت مناسب، عدم فرسایش شدید بستر کشت و افزایش بهره وری در راندمان آبیاری را می توان برشمرد.

بهترین مرکز فروش لوله خرطومی آبیاری

بهترین مرکز فروش لوله خرطومی آبیاری اگر به دنبال خرید لوله خرطومی آبیاری در حجم زیاد و با نرخی مناسب هستید، همیشه بهترین مرکز فروش را انتخاب نمایید.

آیا در عرصه صادرات لوله خرطومی فعالیت گسترده دارید؟ آیا به دنبال محصولات با قیمت های پایین هستید؟ اگر چنین است پس به شما توصیه می نماییم که خرید عمده لوله های آبیاری خرطومی را از دست ندهید. علت این پافشاری ما این است که سفارش کالا در تعداد زیاد، سود آوری کلانی برای خریداران به همراه می آورد.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید