مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع بست انتهایی تیپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع بست انتهایی تیپعرضه مستقیم بست انتهایی تیپ

موضوع: قیمت انواع بست انتهایی تیپ

بست انتهایی تعریف چندان زیادی ندارد و می توان فقط گفت، برای بستن و مسدود کردن انتها یا پایان لوله مورد استفاده قرار می گیرد. بست های انتهایی انواع گوناگونی دارد، هر کدام از این بست ها برای بستن و مسدود کردن انتهای لوله های مخصوص به آن کار انجام می شود. و جنس و کیفیت مورد نظر آن ها نیز تفاوت های بسیار زیادی دارد، و برخی از فلز و برخی دیگر از پلاستیک ها با مواد گوناگون تهیه می شود. بست انتهایی تیپ یکی از بست های پر کاربرد می باشد که در ادامه درباره آن خواهیم گفت.

قیمت انواع بست انتهایی تیپ

کاربرد انواع بست انتهایی تیپ

کاربرد انواع بست انتهایی تیپ بست انتهایی تیپ با نام دیگری به اسم بست عینکی نیز شناخته می شود، بست عینکی یا تیپ اغلب کاربردی مانند اتصالی برای بسته شدن پایان نوار های آبیاری قطره ای در کشور خودمان به کار می رود. همچنین باید گفت از این بست به طور ابتدایی هم وجود دارد، این بست همچنین برای مسدود سازی انتهای لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کاربرد اصلی این بست ها به صورت دقیق تر باید گفت که نگهدارنده لوله ها می باشند که قابلیت این رو دارند که دو لوله را در یک زمان کنار یکدیگر نگه دارند، و استفاده اغلب این بست های انتهایی تیپ یا عینکی در آبیاری های قطره ای در کشور خودمان اغلب انجام می شود. و اغلب در خیابان ها و مراکز سرسبز می توان شاهد این مدل بست ها بود.

عرضه مستقیم بست انتهایی تیپ

عرضه مستقیم بست انتهایی تیپ در سال های اخیر با گسترش اغلب وسایل ها و ابزار ایرانی شرکت ها در کنار تولیدات خود در تهیه ابزار های دیگر دست به تولید انواع بست انتهایی و بست انتهایی مینیاتوری که در گذشته کمتر به دست ایرانیان تولید می شد، زده اند، بست انتهایی در واقع نیاز ضرور به حساب می آید، زیرا که نبود آن در کنار لوله های آبیاری قطره ای سبب، از بین رفتن آب و پوسیدگی لوله در اثر برخورد آب به سطح آن می شود، در نتیجه انواع بست های انتهایی سبب کمتر شدن هزینه ها و کمتر مصرف شدن آب کشور می شود، و همین موضوع، سبب زیان ندیدن کشور می شود. در سال های اخیر شرکت های بزرگی دست به تولید این بست ها زده اند، اما اغلب سودی چشم گیر بر جیب نمی زنند، زیرا که این بست ها بخاطر کم بودن مواد اولیه و ارزان بودن مواد اولیه خود برای تهیه آن، سود نا چیزی را به خود اختصاص می دهند ولی با فروش عمده این بست ها رفته رفته سود ها بیشتر می شود.  

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید