مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید تایمر آبیاری ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کارایی انواع تایمر آبیاریبازار تجاری انواع تایمر آبیاری ایرانی

تایمر آب وسیله ای الکترومکانیکی است که با قرار دادن در یک خط آب ، جریان آب را از طریق استفاده از یک شیر توپ الکتریکی یا مکانیکی تعبیه شده (شیر برقی) تقویت یا کاهش می دهد. این ماده در رابطه با آبپاش های آبیاری به منظور ایجاد یک سیستم آبپاش خودکار یا غیر خودکار ، قادر به اجرای مقادیر دقیق آب ، بطور منظم استفاده می شود. ما در این مقاله به موضوعات مهمی میپردازیم ، مانند : تایمر آبیاری ایرانی  ، تایمر آبیاری صادراتی.

کارخانه تولید تایمر آبیاری ایرانی

بررسی کارایی انواع تایمر آبیاری

بررسی کارایی انواع تایمر آبیاری یک تایمر جریان آب با استفاده از یک شیر توپ شامل یک موتور الکتریکی با چرخ دنده ها است تا با چرخاندن یک توپ سوراخ شده در داخل خط جریان آب ، جریان آب را متوقف یا شروع کند. جعبه دنده در تایمر دریچه ای توپ هنگام فعال شدن صدای تند و تیز ایجاد می کند. تایمرهای سوئیچینگ نوع الکترون حاوی یک سولنوئید است که فشار را بر روی دیافراگم موجود در لوله جریان آب تسکین می دهد یا یک درپوش را به داخل محل جریان آب منتقل می کند تا جریان را تنظیم کند. نوع الکترود از هیچ دنده ای استفاده نمی کند و با فعال شدن الکترون ، صدای ضربه گیر را ایجاد می کند.
تایمر شیلنگ باغ باتری رایج ترین تایمرهای آبی است که در دو نوع مشاهده می شود ، تایمر شیر توپ که توسط یک موتور با چرخ دنده ها فعال می شود و تایمر دیافراگمی که توسط یک الکترون فعال می شود. تایمر solenoid / diaphragm از باتری بیشتری در طول چرخه “روشن” استفاده می کند زیرا الکترون باید در کل روشن شود که جریان آب “روشن” باشد. تایمر شیر توپ با استفاده از موتور و گیربکس دنده فقط در طی چند ثانیه از موتور باتری بیشتری استفاده می کند که از موتور برای روشن کردن جریان آب “خاموش” یا “خاموش” استفاده می شود.

بازار تجاری انواع تایمر آبیاری ایرانی

بازار تجاری انواع تایمر آبیاری ایرانی کارخانه توليد کننده تایمر آبیاری مکانیکی براي فروش بیشتر و بهتر محصولات تولیدی خود نمايندگي هاي فروش را در سطح شهرها قرار داده اند تا بتوانند بدون واسطه و با قيمت پايين تري کالاهاي خود را به مشتريان خود عرضه نمايند.

مشتريان براي خريد محصول مورد نياز خود به نمايندگي هاي فروش و کارخانجات مراجعه مي نمايند تا بتوانند کالاي مورد نياز خود را با قيمت و کيفيت مورد نظر خود خريداري نمايند.کارخانجات توليدي براي توليد محصولي با کيفيت بالا از مواد اوليه با کيفيت و درجه يک استفاده مي نمايند تا بتوانند با توليد کالايي با کيفيت بالا و قيمتي مناسب توجه بسياري از مشتريان را به سمت کالاهاي خود جلب نمايند و اين گونه مي توانند با فروش بيشتر ميزان توليد خود را افزايش دهند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید