مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع بست ابتدایی 6 میلیمتر

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بست ابتدایی ۱۲ میلی متر پویا پلاستخرید عمده انواع بست ابتدایی 6 میلیمتر

در واقع بست ابتدایی، قطعه ای پلاستیکی بوده که به منظور اتصال انشعابات فرعی به اصلی در آبیاری قطره ای تولید گردیده است و معمولا با توجه به قطر لوله های آبیاری، قطر این بست ها متفاوت خواهد بود.

و اما در میان نمونه های تولید شده انواع بست ابتدایی 6 میلیمتری از پرکاربرد ترین نمونه های تولید شده می باشد و در همین راستا نمونه های مختلف این محصول در اختیار مصرف کنندگان عرضه می گردد.

عرضه انواع بست ابتدایی 6 میلیمتر

معرفی بست ابتدایی ۱۲ میلی متر پویا پلاست

معرفی بست ابتدایی ۱۲ میلی متر پویا پلاست

بست ابتدایی ۱۲ میلی متری گونه ای از بست های ابتدایی بوده که با عنوان رابط و برای گرفتن انشعاب از لوله های ۱۲ میلی متری در آبیاری قطره ای استفاده می گردد.

در حقیقت این نمونه از بست ها به صورت اتصالات پلاستیکی بوده که دارای یک حلقه به منظور آب بندی انشعاب اصلی آبیاری قطره ای با قطر ۱۲ میلی متر به کار برده می شود.

و اما مواد به کار برده شده برای تولید این بست ها از جنس پلی اتیلن می باشد و کیفیت این نمونه از اتصالات به گونه ای بوده که در برابر عوامل خارجی مانند سرما، گرما و اشعه ماورا بنفش خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی و یخ زدگی نخواهد شد.

بنابراین کیفیت بست ابتدایی بسیار مهم بوده و در میان نمونه های تولید شده بست ابتدایی پویا پلاست یکی از بهترین بست های موجود بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

و هم چنین از لحاظ شکل ظاهری بست های ابتدایی باید گفت که، در ابتدا و انتهای بست به صورت دندانه ای بوده و با عنوان بست ابتدایی پیچی شناخته شده است.

از این رو اتصال بست های ابتدایی به لوله های انشعاب آبیاری قطره ای بسیار راحت می باشد و نیاز به تخصص خاصی نخواهد داشت.

هم چنین دندانه ای بودن بست ۱۲ میلی متری پویا پلاست، از نشت آب جلوگیری کرده و از این رو از هدر رفت آب جلوگیری کرده و راندمان آبیاری را با بالا ترین کیفیت ممکن انجام می گردد.

و در نتیجه این نمونه از بست ها از مطمئن ترین بست ها شناخته شده است.

خرید عمده انواع بست ابتدایی 6 میلیمتر

خرید عمده انواع بست ابتدایی 6 میلیمتر

بست ابتدایی پلی اتیلنی از قطعات مهم و کاربردی در صنعت کشاورزی شناخته شده است و بر اساس قطر و کیفیت از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

البته با توجه به نوع آبیاری و سایز لوله های آبیاری قطره ای، بست ابتدایی ۶ میلی متری از پرکاربرد ترین بست ها بوده که همواره افراد زیادی تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

و در همین راستا مصرف کنندگان اقدام به خرید این محصول به صورت عمده  نموده اند تا محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری نمایند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید