مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تجاری لوله آبیاری قطره ای 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16مزایا خرید فله ای لوله آبیاری قطره ای 16

در کشور ما کارخانه های ساخت تجهیزات آبیاری مرغوب بسیاری وجود دارد که قابلیت پخش مستقیم لوله آبیاری قطره ای 16 را در شهرها و کشورهای دیگر را دارند. امروزه با بالا رفتن علم محصولات متنوعی در جهت راحتی فعالیت کشاورزان ساخته و تولید شده است. لوله آبیاری قطره ای عرضه شده در سایت ما دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است که مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند و از خرید خود راضی باشند. 

مرکز تجاری لوله آبیاری قطره ای 16

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16

مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16

سیستم های آبیاری از دیدگاه علمی معانی گوناگونی دارد ولی به معنی واقعی کلمه، پخش کردن آب بر روی سطح زمین جهت فرو رفتن در عمق خاک برای مصرف از گیاه و ایجاد محصول است.  که این خود جلوه دهنده ضرورت و نقش آبیاری در سیستم کشاورزی است. 

به طور کلي آبياري‌ هاي نوین به شکل با فشار و به دو صورت اصلی آبياري قطره‌اي و آبیاری باراني انجام می گردد. نتیجه آبياري باراني تا حدودا 90 درصد و آبياري قطره‌ اي تا 95 درصد می باشد، يعني اینکه در سيستم آبياري باراني تا 30 درصد و در سستم آبياري قطره اي تا 6 درصد آب تلف مي ‌گردد، در صورتی كه در آبياري زمین ها به شیوه کم عمق حتي با خرج پول های زیاد و سطح زمین ها راندمان آبياري از 60درصد بیشتر نمی شود و در وضعیت سنتي كه اکثر زمین های ایران به همين ترتيب آبياري می گردند اين ميزان حتي كمتر از 50 درصد مي‌باشد. اين بدين معني است كه اگر از شیوه هاي آبياري مثل شیوه باراني و قطره‌ اي استفاده نشود، 75درصد آب مزارع به هدر مي ‌رود 

سیستم های مختلف انواع لوله آبیاری قطره ای به چه صورت است؟

 1. سیستم آبیاری قطره ای قطره چکان در لاین ها 2. سستم آبیاری زیر زمینی با لوله ‌های مدل تراوا 3. سیستم آبیاری بابلر 4. سیستم های آبیاری قطره ای نواري 5. آبیاری قطره ای ثقلی

ویژگی آبياري قطره‌اي چیست؟

آبياري قطره ‌اي راحت ترین راه آبدهی به هر گل و گياه مانند درختان و تاك انگورها است و كمبود مقدار رطوبت خاك را قبل از بالا رفتن جذب بیشتر تاثیر مصرف آب به وسيله گياه از راه تبخير و عرق کردن، برطرف می کند . يك سيستم آبياري قطره ‌اي به سبب كاربرد تاثیر گذار آب و افراد كارگر شامل خصوصیت آگروتكنيكي و اقتصادي منحصر به  فرد است . 

·         صرفه ‌جويي کردن در ميزان مصرف آب و البته هزينه ها

·         انجام عملیات زراعي راحت تر

·         به كار گرفتن آ‌ب شور

·         عدم به وجود آمدن روان آب و همچنین جلوگيري کردن از فرسايش خاک

·         تنظيم کردن  ميزان آب مورد نياز برای انواع خاک‌ها و کشت‌ها در فصل های مختلف زراعي

·         تهويه مناسب خاک و مساوی پخش آب در سطح زمین های کشاورزی و همینطور عدم نياز به زهکشي مزرعه


مزایا خرید فله ای لوله آبیاری قطره ای 16

مزایا خرید فله ای لوله آبیاری قطره ای 16 جهت دسترسی به عرضه کنندگان بی واسطه لوله آبیاری قطره ای و تهیه تجهیزات آبیاری درجه یک می توانید به سایت فروش آنلاین ما مراجعه کنید و از کالاهای با کارایی بالای ما استفاده نمایید. جهت خرید انواع لوله پلی اتیلنی کشاورزی هم می توانید به صورت حضوری به فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه نمایید ولی چنانچه قصد خرید غیر حضوری را دارید می توانید از طریق سایت فروش آنلاین ما سفارش خود را ثبت نمایید و از خرید خود راضی باشید. چنانچه این لوله بصورت فله ای خریداری شود دارای قیمت مناسب تری است.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید