مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع میکروجت آبیاری در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع میکروجت آبیاری 360 درجهراهنمای خرید انواع میکروجت آبیاری

در صنعت آبیاری قطره ای مدرن استفاده از میکروجت ها می تواند مزیت های نسبی بیشماری را برای کشاورزان به همراه داشته باشد. انواع میکروجت آبیاری با زاویه چرخش های مختلف طراحی می شوند که عرضه باکیفیت ترین برندها توسط شرکت و نمایندگان معتبر فروش در تهران و دیگر کلان شهرها صورت می گیرد. برای انتخاب جدیدترین و کاربردی ترین مدل های تولیدی شناخت شیوه عملکرد میکروجت ها اهمیت زیادی دارد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.عرضه انواع میکروجت آبیاری در تهران

مشخصات انواع میکروجت آبیاری 360 درجه

مشخصات انواع میکروجت آبیاری 360 درجه میکروجت به پخش کننده های آب ساخته از جنس پلاستیک و پلی اتیلن می گویند که پاشش آب توسط آنها به صورت پودری و الگوی چرخشی و دایره ای صورت می گیرد. انواع مدل های پلی اتیلن با نام اسپری جت نیز شناخته می شوند که اغلب به وسیله یک پایه بر روی لوله های پلی اتیلن با قطر 16 قابلیت نصب شدن را دارند. از انواع میکروجت می توان برای آبیاری گلخانه ها، درختان و برخی محصولات کشاورزی استفاده نمود.
از نظر نوع کارکرد و زاویه چرخش، میکروجت ها با زاویه پایش آب 90 درجه، 180 و 360 درجه طراحی و تولید می شوند. مدل های 360 درجه می توانند بر اساس میزان فشار آب بین 50 تا 100 لیتر آب بر ساعت خروجی داشته باشد. همچنین عمق پایش آب به اطراف توسط میکروجت های 360 درجه بین یک تا یک و نیم متر متغیر است. همانطور که می دانید مدل های پلی اتیلنی به علت مقاومت در برابر عوامل محیطی و نور خورشید بیشترین میزان تقاضا برای خرید را دارند. از مهمترین مشخصات آنها نیز می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاوم در برابر خوردگی، پوسیدگی و ضربه
  • قابل تحمل دمای بالا در مناطق جنوبی کشور
  • قابلیت دبی خروج آب بین 35 تا 250 لیتر در ساعت
  • فشار کارکرد بین 1.5 تا 2 بار

راهنمای خرید انواع میکروجت آبیاری

راهنمای خرید انواع میکروجت آبیاری انواع میکروجت آبیاری 360 درجه قابلیت به صورت بارانی و چتری کامل آب را در مساحت های ذکر شده به صورت کاملاً کنترل شده روی محوطه و محیط مورد نظر پایش می کند. برای خرید میکروجت پلی اتیلنی توجه به قطره دهانه، نوع پایه، نحوه عملکرد و همچنین برند شرکت تولیدی اهمیت زیادی دارد. اگر تنها قصد حفظ رطوبت خاک به ویژه در مورد محصولات گلخانه ای یا باغچه های کوچک را دارید، بهتر است میکروجت هایی با زاویه 90 یا 180 درجه را انتخاب کنید. در نظر گرفتن سطح و حجم زیر کشت اهمیت زیادی در انتخاب و خرید نوع مناسب میکروجت ها خواهد داشت. برای مشاوره تخصصی و صرفه جویی در هزینه ها می توانید از طریق مشاوران و نمایندگان فروش این مرکز، اطلاعات تکمیلی و به روز در مورد این محصولات کسب کنید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید