مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه انواع لوازم آبیاری قطره ای در قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

برای آبیاری قطره ای به چه لوازمی نیاز داریم؟مرکز پخش انواع لوازم آبیاری قطره ای در قم

امروزه به دلایل مختلف دیگر آبیاری به روش های سنتی در بین کشاورزان جایی ندارد. آبیاری قطره ای یکی از بهترین روشهاست. از این رو فروشگاه های معتبر لوازم آبیاری قطره ای قم بهترین و به روز ترین تجهیزات را فراهم و عرضه می کنند. این فروشگاه ها گاها با همکاری تولیدکننده به صورت بدون واسطه این ابزارآلات را به فروش می رسانند.

فروشگاه انواع لوازم آبیاری قطره ای در قم

برای آبیاری قطره ای به چه لوازمی نیاز داریم؟

برای آبیاری قطره ای به چه لوازمی نیاز داریم؟ همانطور که از نام آبیاری قطره ای مشخص می باشد در این روش به صورت قطره قطره و کم کم آب را به ریشه گیاهان می رسانیم. برای انتخاب ابزارهای مورد نیاز این کار ابتدا باید مشخص کنیم نوع زمین و نوع گیاه ما چه چیزی می باشد و به چه سیستمی احتیاج دارد. قطعاً آبیاری برای یک دشت گل یا گیاهان سطحی با آبیاری یک باغ میوه و یا درختانی با ریشه های عمیق تر متفاوت می باشد.

مثل هر آبیاری دیگری، برای اتصالات آبیاری قطره ای ابتدا باید به سراغ یک پمپ بروید. در ادامه به اتصالات و لوله، قطره چکان، فیلتر و شیرآلات نیاز پیدا می کنیم.

هرکدام از این تجهیزات خود به دلایل منحصری استفاده می شوند و نبود هریک باعث منتفی شدن کل پروژه آبیاری خواهد شد. بنابراین به صورت اختصار توضیحاتی در مورد کاربرد هریک می دهیم.

پمپ: برای هر آبیاری چه سیستم لوله کشی خانگی و چه آبیاری کشاورزی نیاز به یک نیروی محرک برای پمپاژ آب می باشد و این کار بر عهده پمپ خواهد بود.

اتصالات و لوله: لوله ها برای انتقال آب از منبع به ریشه گیاهان به کار گرفته می شوند. اما مسئله‌ای که پیش می‌آید این است که جنس این لوله‌ ها به گونه‌ ای باشد که دچار پوسیدگی و یخ زدگی نشوند. تجهیزات آبیاری پلی اتیلنی بهترین نوع از لوله ها برای این منظور هستند.

قطره چکان: اصلی‌ترین جزء این نوع آبیاری می باشد که وظیفه چکاندن و آبیاری به ریشه گیاه را دارد.

فیلتر: وظیفه فیلتر کردن آب و جلوگیری از ورود آلودگی و ناخالصی به سیستم آبیاری را دارد.

شیرآلات: رابط و متصل کننده کننده تجهیزات و سیستم آبیاری قطره ای را برعهده دارند.

مرکز پخش انواع لوازم آبیاری قطره ای در قم

مرکز پخش انواع لوازم آبیاری قطره ای در قم در هر شهری که دارای بخش کشاورزی می باشد، فروشگاه های لوازم آبیاری و کشاورزی مختلفی وجود دارند. در قم نیز فروشگاه های مختلفی تجهیزات آبیاری قطره‌ ای را برای فروش عرضه می کنند. این فروشگاه ها دارای مدرن ترین ابزارآلات بوده و با قیمت های مناسبی به مشتری ها عرضه می کنند. بنابراین از صفر تا صد یک سیستم قطره ای را می توانید از مراکز پخش این تجهیزات در قم تهیه و استفاده نمایید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید