مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه تایمر آبیاری ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که درباره تایمر آبیاری باید بدانید؟عرضه کنندگان انواع تایمر آبیاری ارزان

قیمت روز تایمر آبیاری به عوامل زیادی بستگی دارد و با توجه به تغییرات بازار و قیمت مواد اولیه تغییر می کند. برای فروش ویژه می توانید به سایت مجاز اینترنتی مراجعه کنید و با قیمت ارزان خریداری کنید. همچنین خرید مستقیم از تولید کننده سبب این می شود که تایمر آبیاری ارزان شود.

فروش ویژه تایمر آبیاری ارزان

آنچه که درباره تایمر آبیاری باید بدانید؟

آنچه که درباره تایمر آبیاری باید بدانید؟

برای صرفه جویی در مصرف آب و بهینه کردن هزینه های آبیاری امروزه کشاورزان از وسیله ای در سر راه لوله های آبیاری استفاده می کنند تا موجب قطع و وصل شدن به موقع آب شود که آن وسیله، تایمر آبیاری نام دارد.

تایمر های آبیاری به دو نوع دیجیتالی و مکانیکی تقسیم بندی می شوند که با نمونه هایی از آنها آشنا می شویم.

انواع تایمر آبیاری : تایمر قطره ای قطع کننده _ تایمر قطره ای با باتری معمولی _ تایمر قطره ای با باتری نسل جدید _ تایمر قطره ای الکتریکی _ تایمر قطره ای خورشیدی.

تایمر قطره ای قطع کننده : از قیمت پایینی برخوردار است و به علت قیمت پایین آن مناسب برای گلدان های داخل منازل و همچنین باغچه های کوچک می باشد.

تایمر قطره ای با باتری معمولی : این تایمر با باتری معمولی کار می کند و باید تایمر را داخل جعبه مخصوص قرار داد تا در سرما دچار یخ زدگی نشود. 

 تایمر قطره ای با باتری نسل جدید : به صورت اتوماتیک عملیات قطع و وصل آب را انجام می دهد و همچنین برای مصرف در خانه و مزارع و باغات بزرگ مناسب می باشد. این تایمر دارای باتری از مدل باتری های لیتیمی و قابل شارژ می باشد که دارای قیمت بالایی می باشد. 

تایمر قطره ای الکتریکی : دارای یک نوع آداپتور می باشد که به پریز برق وصل می شود . به علت عمر طولانی، کیفیت تنوع آبیاری و دقت بالای آن و همچنین قابل اطمینان بودن و نصب فیلتر بر سر راه آن، تایمر فوق العاده مناسبی برای آبیاری مزارع و باغات می باشد. 

تایمر قطره ای خورشیدی : سازگار با محیط زیست می باشد و شارژ این نوع تایمر با انرژی خورشید می باشد و در مناطقی که تابش آفتاب شدید می باشد مناسب است.

 

عرضه کنندگان انواع تایمر آبیاری ارزان

عرضه کنندگان انواع تایمر آبیاری ارزان


عرضه کنندگان انواع تایمر آبیاری ارزان، نمایندگی های فروش تایمر آبیاری ایرانی و تایمر آبیاری قطره ای را در اختیار متقاضیان قرار می دهند . این نمایندگی ها برای راحتی و سهولت دسترسی مشتریان محصولات خود را از طریق سایت های مجاز فروش و درگاه های اینترنتی به فروش می‌رسانند و امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم آورده اند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “فروش ویژه تایمر آبیاری ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید