مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش تایمر آبیاری تایوانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای جامع استفاده از تایمر آبیاریخرید عمده انواع تایمر آبیاری تایوانی

شرکت پخش تایمر آبیاری تایوانی انواع این تایمر را در سراسر کشور به صورت عمده و مستقیم عرضه می کند. این دستگاه بسیار پر کاربرد است و از کاربری صنعتی و خانگی برخوردار می باشد. شرکت پخش، با عرضه غیر حضوری دسترسی خریداران عمده به این محصول را از نوع اصل و با قیمتی بسیار مناسب فراهم نموده است.

بهترین گزینه جهت تهیه تایمر آبیاری تایوانی خرید اینترنتی می باشد که با حذف هزینه های اضافی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریداران می گردد.

شرکت پخش تایمر آبیاری تایوانی

راهنمای جامع استفاده از تایمر آبیاری

راهنمای جامع استفاده از تایمر آبیاری تایمر آبیاری از انواع تجهیزات کشاورزی  و بسیار کاربردی می باشد که در دو نوع تولید می شود تایمر آبیاری یک خروجی و دو خروجی، تایمر آبیاری کشاورزی معمولا از نوع دو خروجی می باشد که به طور هم زمان می تواند سطح وسیعی از باغ و فضای سبز را آبیاری نماید. تایمر آبیاری قطره ای یک خروجی نیز مناسب جهت آبیاری گل و گلدان و باغچه های خانگی است.

تایمر آبیاری به همراه تجهیزات و اتصالات آبیاری قطره ای به فروش می رسد و می توان به راحتی و با تنظیم نمودن تایمر آن تعیین نمود روزانه چندین مرتبه و در هر بار چند دقیقه تعداد زیادی گل و گیاه به طور همزمان آبیاری شوند. این دستگاه بسیار مقرون به صرفه می باشد و از هدر رفتن حتی یک قطره آب نیز جلوگیری می کند.

تایمرها از نظر نوع منبع تأمین آب به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. مخزن دار: مخزن این تایمر حدود سی لیتر آب ذخیره می کند و در مواقع ضروری و بی آبی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. اتصال به شیر آب: این تایمر مستقیم به شیر آب وصل می شود.
  3. دو منظوره: این تایمر هم دارای مخزن می باشد و هم مستقیم به شیر آب وصل می شود.

تایمر با استفاده از دو باتری ۱.۵ ولتی فعال شده و به سهولت راه اندازی می شود. ورودی دستگاه به شیر یا مخزن آب و خروجی آن نیز به انتقال دهنده آب که معمولا شلنگ های آبیاری قطره ای هستند وصل می شود و بعد از شیر خروجی اصلی می توان به تعداد گل و گلدان شیر آبیاری فرعی تعبیه نمود. جهت تنظیم دستگاه نیز بعد از خارج کردن دستگاه از حالت خاموش می توان زمان بندی لازم را بر روی آن اعمال نمود.

خرید عمده انواع تایمر آبیاری تایوانی

خرید عمده انواع تایمر آبیاری تایوانی خرید عمده انواع تایمر آبیاری تایوانی از مرکز پخش و عرضه این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد و باعث حذف بسیاری از هزینه های جاری مانند واسطه ها شده و سبب می شود محصول با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی اصل در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

خریداران عمده می توانند به صورت مستقیم با مراجعه به وب سایت مرکز پخش و بررسی انواع این دستگاه ضمن بهره مندی از راهنمایی و مشاوره کارشناسان مرکز، محصولات مورد نیاز را به سهولت و در حداقل زمان ممکن خریداری نمایند و محصولات خریداری شده را در مکان مورد نظر خود دریافت نمایند.

این مرکز از جمله مراکز معتبر و با سایقه عرضه و صادرات انواع تایمر آبیاری تایوانی می باشد. خریداران جهت مشاوره و سفارش کالا می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید