مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع میکروجت آبیاری هوشمند

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع میکروجت آبیاریآشنایی با قیمت انواع میکروجت آبیاری

قیمت انواع میکروجت آبیاری هوشمند در این سایت به نرخ تولید کننده برای شما عرضه می شود این محصول صرفاً قیمت های حداقلی دارد که ما برای شما ارزانی داشته ایم و هزینه‌های جانبی و واسطه‌گری را بر آن اعمال نکرده ایم تا سودآوری شما از این خرید بسیار بیشتر از قیمت های موجود در سطح بازار شود.

قیمت انواع میکروجت آبیاری هوشمند

مشخصات انواع میکروجت آبیاری

مشخصات انواع میکروجت آبیاری میکروجت آبیاری قابلیت آن را دارد که بین ۳۰ الی ۲۵۰ لیتر آب را در ساعت پایش کند معمولا میزان پایش آن در ۱۵۰ لیتر در ساعت است همچنین قدرت آن را دارد که محدوده ۳ الی ۶ متر را به خوبی آبیاری کند و آب را به تمامی این محدوده برساند و صرفه جویی خوبی را در میزان مصرفی آب ایجاد سازد.

میکروجت آبیاری معمولا به دلیل داشتن منافذ بسیار ریز در آن آب را در ذرات کوچک پایش میکند و این ذرات کوچک را در محیط دایره ای شکل پخش می کند تا عملکرد آن با بازده بالا همراه باشد.

آشنایی با قیمت انواع میکروجت آبیاری

آشنایی با قیمت انواع میکروجت آبیاری جهت آشنایی با قیمت انواع میکروجت آبیاری می توانید از طریق شماره ای که در این سایت قرار گرفته است به کارشناسان واحد فروش ما ارتباط بگیرید و از قیمت لحظه‌ای و به‌ روز آن مطلع شوید.

ما معمولاً قیمت‌هایی که به شما عرضه می‌کنیم قیمت‌هایی به نرخ تولید کننده است به عبارت دیگر ما هزینه‌های جانبی و واسطه‌گری را بر روی این قیمت‌ها لحاظ نکرده ایم و شما تنها همان هزینه‌ای که بابت ساخت و تولید آن صرف شده است را پرداخت خواهید کرد.

در همین راستا هزینه‌های جانبی مانند حمل و نقل اضافه که بین فروشگاه های واسطه ای انجام می گیرد را برای شما حذف کرده ایم و این سودآوری زیادی را برای شما به همراه می آورد چرا که ارزش خریدی که انجام می‌دهید نسبت به قیمت‌های موجود در سطح بازار بالاتر می باشد و شما با قیمتی اندک تر می توانید به این محصول دست بیابید.

ما همواره در تلاش بوده ایم که یک تفاوت منحصر به فرد با سطح بازار ایجاد کنیم و این تفاوت آن است که شما این میکروجت آبیاری قطره ای را مستقیم از تولید کننده دریافت می کنید.

به همین دلیل برخلاف مراکز فروش موجود در سطح بازار که هزینه‌های جانبی و واسطه‌گری به دلیل نقش واسطه‌گران و دلالان بر آن اعمال می‌شود ما چنین هزینه‌های اضافه ای را از شما دریافت نکرده و تنها به هزینه حداقلی آن اکتفا کرده ایم و سعی نموده ایم که در حد امکان قیمت های ثابت تری را به شما عرضه کنیم.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید