مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع بست ابتدایی لوله 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلنفروش مستقیم انواع بست ابتدایی لوله 16

لیست قیمت انواع بست ابتدایی لوله 16 را می توانید از سایت ما بصورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایید. خرید اینترنتی بست ابتدایی لوله 16 با نرخ بسیار مناسب تری صورت می گیرد. بست ابتدایی قطره ای یکی از محصولاتی است که بصورت عمده توسط عمده فروشی این کالا عرضه می شود. 

قیمت انواع بست ابتدایی لوله 16

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن

نحوه نصب بست ابتدایی پلی اتیلن بست ابتدایی پلی اتیلن در  واقع برای متصل کردن لوله اصلی پلی اتیلن به نوار تیپ آبیاری به کار می رود. این کار با تشکیل یک حفره صورت صورت می گیرد. بست ابتدایی به شیوه مختلف از جمله تزریقی با کمک دستگاه فرو کردن پلاستیک بسیار ویژه به وجود می آید.

برای این که بست ابتدایی به راحتی به تیپ متصل گردد و واشر سیلیکونی اندازه 17 میلی متر در حفره ایجاد شده وصل شود در ابتدا با کمک پانچ دستی یا برقی لوله پلی اتیلن را حفاری می کنند. بعد از آن عملیات در دو مرحله انجام می شود:

  • به صورت پیچ و مهره یک سمت بست ابتدایی به تیپ متصل می شود
  • سمت دیگر بست ابتدایی که 17 میلی متر است با مقداری فشار درون واشر قرار می دهند
  • در آخر جریان آب به درون تیپ وارد می شود

بست ابتدایی به تیپ پیچی مزیت هایی بسیار زیادی مانند وزن بسیار سبک ، استحکام بسیار بالا نسبت به ضربه و فشار ، ضد اشعه خورشید، نصب سریع و آسان، و دارای نرخ بسیار عالی  می باشد.

فروش مستقیم انواع بست ابتدایی لوله 16

فروش مستقیم انواع بست ابتدایی لوله 16 عرضه بدون واسطه و مستقیم  انواع بست ابتدایی لوله 16 در کشور توسط تولید کنندگان، و فروشندگان مختلفی انجام می شود. تولید کنندگان خود به صورت مستقیم و با کمک نمایندگی، و مرکز فروش، محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند. از دیگر فروشندگان این محصول می توان به شرکت های بازرگانی اشاره کرد، این شرکت ها انواع محصول را از تولید کننده، و شرکت های وارد کننده، خرید می کنند و بعد اقدام به عرضه محصول با قیمت ارزانی می کنند. بیشتر فروشندگانی که به این نوع فروش مشغول اند، محصول خود را مستقیم و بدون واسطه خرید می کنند. تا قیمت کمی که روی محصول خود می گذارند، را جبران کند. چون عرضه بدون واسطه باید با قیمت ارزانی انجام شود، و فرقی نمی کند، توسط کدام فروشنده انجام شده است. خریداران  انواع بست ابتدایی لوله 16 ارزان می توانند، به این فروشندگان مراجعه کنند.

این نوع فروش هم به صورت حضوری هم به صورت غیره حضوری توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود. و مشتریان به راحتی می توانند، محصول را در هر نقطه ای از کشور که هستند، بدون واسطه و با قیمت های بکری خرید کنند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید