مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش نوار آبیاری درزدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع نوار آبیاری درز داربررسی تخصصی قیمت نوار آبیاری درزدار

نمایندگی انحصاری فروش محصولات شرکت تولید کننده انواع تجهیزات آبیاری به عنوان بزرگ ترین مرجع فروش نوار آبیاری درزدار در زمینه توزیع و فروش انواع نوار های درزدار، ویژه آبیاری مزارع، باغات و گلخانه ها مشغول به فعالیت می باشد. محصولاتی که از طریق این نمایندگی در معرض فروش قرار می گیرند بسیار با کیفیت بوده و از پر کاربرد ترین نمونه های ابزار آبیاری تحت فشار محسوب می شوند. 

مرجع فروش نوار آبیاری درزدار

ویژگی انواع نوار آبیاری درز دار

ویژگی انواع نوار آبیاری درز دار

نوار درزدار آبیاری یکی از انواع نوار آبیاری پلی اتیلن می باشد که طی سال های اخیر جایگزین نوار آبیاری قطره ای شده است. 

این محصول شامل یک نوار لوله ای مانند است که از دو طرف به وسیله دستگاه دوخت پرس گرم مسدود شده است، انسداد طرفین این نوار به گونه ای است که در فاصله های مشخصی از آن، درز هایی به طول شانزده میلی متر تعبیه شده است که از آن ها به عنوان خروجی آب در آبیاری کشت های مختلف استفاده می شود. 

نوار های آبیاری درزدار با توجه به کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که به اختصار شرح داده می شود. 

  • در کشت هایی چون صیفی جات که نیاز است فاصله بوته های کاشته شده از یکدیگر دور تر باشد از نوار های 30 سانتی متری استفاده می شود، این نوع محصول قابلیت آب دهی بسیار بالایی داشته و سطح گسترده تری از زمین را سیراب می نماید. 
  • در برخی کشت های دیگر که به صورت فشرده انجام می شوند و نیاز به آبیاری بیشتر و با فاصله زمانی کمتری دارند مثل گندم و جو از نوار های ده سانتی متری استفاده می شود. 
  • کشت های دیگری مانندهستند ذرت هستند که باید با فاصله مشخصی کاشته شده و بر اساس برنامه مشخص، به طور مستقیم، آبیاری از محل وجود دانه در خاک آبیاری شوند، در این نوع کشت از نوار های آبیاری درزدار بیست سانتی متری استفاده می نمایند. 

بررسی تخصصی قیمت نوار آبیاری درزدار

بررسی تخصصی قیمت نوار آبیاری درزدار

تعیین قیمت هایی که از سوی تولید کنند گان برای نوار های آبیاری درزدار انجام می شود با توجه به معیار های مختلفی از جمله مواد اولیه ای که در تهیه این محصول به کار گرفته شده، فاصله درز هایی که به عنوان خروجی آب در نظر گرفته شده اند، جنس نوار ها، قطر نوار های آبیاری، میزان خروجی آبی که در فاصله زمانی مشخص برای هر متر از این محصول تنظیم شده است و برخی موارد دیگر از این قبیل صورت می پذیرد. 

این قیمت ها به صورت فهرستی از قیمت ها به متقاضیان ارائه می شود تا بر اساس آن ها و همچنین بر اساس توان مالی خود نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایند.  

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید