مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دستگاه آبیاری قطره ای از راه دور

آنچه در این مقاله می خوانید...

آبیاری قطره ای از راه دور یا اتو ماتیک چیست ؟ویژگی های آبیاری قطره ای از راه دورتولیدکنندگان بهترین انواع دستگاه آبیاری قطره ای از ره دور
دستگاه آبیاری قطره ای

مرجع عرضه  فروش دستگاه آبیاری قطره ای از راه دوردر ایران فعال است و انواع مختلف دستگاه که برای آبیاری با استفاده از روش های گوناگون مورد استفاده می باشد را در سطح عمده به خریداران عرضه می کند.

این مراکز عرضه کننده در راستای آسان نمودن روش خرید علاوه بر فروش حضوری از طریق روش های غیرحضوری نیز انواع دستگاه آبیاری قطره ای از راه دور  با کیفیت را که دارای دوام طولانی هستند به فروش می رسانند.

 

دستگاه آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای از راه دور یا اتو ماتیک چیست ؟

دستگاه آبیاری اتوماتیک با توجه به اطلاعات و داده‌هایی که از سنسورها ( تایمرها و سنسورها) دریافت میکند، تایم و زمان آبیاری فضای سبز را مدیریت مینماید. سیستم‌‌های آبیاری قطره ای هوشمند فضای سبز با سنسورهای مختلفی در ارتباط هستند و طبق داده‌هایی که از سنسورها دریافت مینمایند فرآیند آبیاری را مدیریت و زمان‌بندی میکنند. این سنسورها قادر هستند به دستگاه مرکزی، اطلاعات و داده‌هایی از قبیل شرایط محیطی از جمله: بارانی بودن یا نبودن هوا، دمای محیط پیرامون، میزان رطوبت خاک و یا حتی شدت و قدرت وزش باد را اطلاع‌رسانی کنند.

این سیستم به کمک چند سنسور میتواند مدیریت خوبی روی آبیاری فضاهای سبز بزرگ مثل پارک ها یا فضای سبز داشته باش

 

ویژگی های آبیاری قطره ای از راه دور

دستگاه آبیاری قطره ای

از عواملی که باعث گرایش در امر آبیاری فضاهای سبز ، گلخانه ای و کشاورزی به سیستمهای هوشمند آبیاری میشود اولاً صرفه جویی بالای آب در استفاده از این سیستمها و ثانیاً انعطاف پذیری این نوع سیستم ها با شرایط گوناگون زمین و منطبق شدن با نوع نیاز گیاه در مصرف آب است . با نصب سیستم در فضاهای سبز میتوان پخش کننده های آب نصب شده در محیط (سیستم قطره ای ، بارانی و ….) را کنترل نمود

 

تولیدکنندگان بهترین انواع دستگاه آبیاری قطره ای از ره دور

دستگاه آبیاری قطره ای

 

استفاده ازدستگاه آبیاری اتوماتیک مزایای زیادی دارد.  ودغدغه کشاورزان . باغدران و..  را  تا حدودی برطرف نماید مهمترین مزیا استفاده از این وسیله صرفه جویی در مصرف آب است که در این زمان بحران کم آبی اهمیت بسیار زیادی دارد‌. شما به کمک این دستگاه می توانید میزان و زمان شروع و پایان آبیاری را تنظیم کرده و در این صورت به خوبی آن را کنترل کنید. این سیستم به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان فعالیت خود را انجام می دهد که این امر باعث صرفه جویی در نیروی انسانی و همچنین هزینه ها می شود.

سایز این وسیله کوچک بوده و وزن سبکی دارد و به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل است در این صورت شما می توانید در هر محیطی آن را نصب کنید. دقت و سرعت این دستگاه بسیار بالا بوده و می تواند در کمترین زمان حجم آب مصرف شده را به خوبی کنترل کند. از دیگر مزیت آن می توان به استفاده آسان اشاره کرد که هر کسی می تواند از آن استفاده کند.

 

 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید