مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز واردات بست ابتدایی لوله 20*20

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع بست ابتدایی لوله 20پخش عمده انواع بست ابتدایی لوله 20

بست ابتدایی لوله 20*20 از جمله قطعات پرکاربرد در سیستم های آبیاری نوین است. این محصول از نظر شکل ظاهری و جنس بدنه به درجات کیفی مختلفی دسته بندی می شود. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید انواع بست های ابتدایی، قصد داریم به معرفی و بررسی مشخصات آنها بپردازیم. در این مرکز به عنوان بزرگترین تامین کننده آنلاین تجهیزات آبیاری، وادرات و صادرات نمونه های جدید با قیمت ارزان صورت می گیرد.مرکز واردات بست ابتدایی لوله 20*20

مشخصات انواع بست ابتدایی لوله 20

مشخصات انواع بست ابتدایی لوله 20 در سیستم آبیاری قطره ای از انواع لوله ها و اتصالات جهت آبرسانی استفاده می شود. یکی از مهمترین این تجهیزات، انواع بست ابتدایی لوله است. هدف از بکارگیری این قطعه، ارتباط و انشعاب لوله های اصلی به فرعی است. به این معنی که بست ابتدایی لوله های فرعی را به لوله اصلی وصل کرده تا انتقال آب به مکان مورد نظر بدون کوچکترین مشکلی انجام پذیرد. اولین و مهمترین مشخصات بست های ابتدایی جنس بدنه و مواد اولیه تولیدی آنها است. در ساخت مقاوم ترین مدل ها که به رنگ مشکی تولید می شوند از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده می کنند. پلی اتیلن ها در برابر تابش نور آفتاب، انواع مواد شیمیایی و ضربه مقاومت بسیاری زیادی از خود نشان می دهند. دومین مشخصه بست ابتدایی لوله 20 وجود دندانه هایی بر روی سطح آن است. دندانه ها با هدف جلوگیری از نشتی آب تعبیه می شوند تا سیستم به صورت کاملاً حرفه ای آب بندی شود.
از این بست ها همچنین برای انتقال آب از لوله های اصلی به نوارهای آبیاری در صنعت کشاورزی نوین استفاده می شود.

علاوه بر مدل های ساده و ابتدایی برخی دیگر از مهمترین بست های مورد استفاده در آبیاری قطره ای عبارتند از:

  • بست ابتدایی فشاری
  • بست ابتدایی سیمی
  • بسته ابتدایی قطره ای
  • بست ابتدایی تسمه ای
  • بست ابتدایی نوار تیپ

پخش عمده انواع بست ابتدایی لوله 20

پخش عمده انواع بست ابتدایی لوله 20 بست ابتدایی لوله 20 دارای با استفاده از یک واشر 20 به لوله های فرعی و اصلی متصل می شود. از جمله کاربردهای آن نیز می توان به استفاده در آبیاری باغچه صیفی جات، سیستم آبیاری مزارع تحت کشت و آبیاری قطره ای گیاهان در گلخانه اشاره نمود.
با توجه به افزایش استفاده از این قطعات در کشاورزی مدرن و گلخانه ها تقاضا برای خرید آنها نیز سیر صعودی دارد. همین امر موجب شده تا علاوه بر عرضه به وسیله مراکز فروش سیستم های آبیاری، پخش و توزیع عمده آن به صورت آنلاین نیز گشترش یابد.
در این مرکز واردات، صادرات، خرید و فروش عمده انواع لوله های آبیاری قطره ای، قطعات پرکاربرد و تیپوپ های آبیاری با برندهای معتبر و قیمت کارخانه صورت می گیرد. خریداران و فعالین عمده می توانند برای سفارشات آنلاین و استعلام قیمت از طریق نمایندگان پخش عمده اقدام کنند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید