مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش لوله آبیاری دریچه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمترنکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری دریچه دار

در گذشته انسان ها برای رساندن آب به زمین ها و باغات کشاورزی خود، تنها به نزولات آسمانی و یا رودخانه ها و چشمه ها وابسته بودند و این منابع به خوبی نیاز آن ها را برطرف می کرد. اما امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعیت، کاهش میزان بارندگی ها، احداث سد بر روی رودخانه ها و … باید راه هایی جایگزین برای تامین این نیاز ایجاد شود. تولید انواع مختلف لوله آبیاری نیز با همین هدف انجام می شود. شما عزیزان لوله آبیاری دریچه دار را می توانید، از نمایندگی های پخش و فروش آن ها با قیمت مناسبی تهیه کنید.

نمایندگی فروش لوله آبیاری دریچه دار

کاربرد لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمتر

کاربرد لوله آبیاری پلی اتیلن 16 میلیمتر در گذشته لوله های انتقال آب، از جنس فلزاتی چون مس و یا آلومینیوم تولید می شدند. اما این وسایل هم گران قیمت هستند و هم نصب و راه اندازی مشکلی دارند. اول اینکه سنگین وزن می باشند، دوما قابلیت خم شدن ندارند و در ثانی باید حتما جوش کاری و لحیم شوند.

به علاوه مشکل زنگ زدگی و خوردگی نیز در آن ها وجود دارد که در دراز مدت می تواند هزینه های مازاد برای شما تولید کند. پس راه چاره چیست؟

با پیشرفت هایی که در زمینه صنایع پتروشیمی و پلاستیک سازی بوجود آمده است، بشر به مواد پلیمری جدیدی به نام یو پی وی سی و پی یو دست یافته است، که از طریق آن ها توانسته است بسیاری از نیاز های خود را مرتفع نماید. این محصولات تا حد زیادی توانسته اند جای فلزات سنگین را گرفته و زندگی را برای انسان ها راحت تر کنند.

انواع لوله آبیاری پلی اتیلن نیز یکی از این وسایل هستند، که در اندازه های 16 و 32 میلیمتری وجود دارند و کاربردهای وسیعی در امر انتقال آب و فاضلاب و سیالات دیگر دارند.

لوله آبیاری 2 اینچ نیز نوع دیگری از این وسایل است و شبیه به یک شیلنگ نازک دیده می شود.

نکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری دریچه دار

نکاتی مهم در تعیین قیمت لوله آبیاری دریچه دار نکاتی مهم در مورد لوله های آبیاری پلی اتیلن  دریچه دار وجود دارد که آن ها بر بسیاری از وسایل دیگر ارجحیت می بخشد. از جمله:

  • قابلیت انعطاف پذیری
  • سبک و قابل حمل بودن
  • نصب آسان و راحت بدون نیاز به جوشکاری
  • ضد زنگ و خوردگی بودن
  • مقاومت در برابر رطوبت و حرارت
  • سایز ها و اندازه های متنوع
  • گستردگی تولید و در دسترس بودن

قیمت نهایی این محصولات، با توجه به جنس، متراژ، شعاع و برند محصول تعیین می گردد. در نهایت مصرف کنندگان می توانند با مراجعه کردن به مراکز پخش عمده، آن ها را به صورت مستقیم و یکجا و با تخفیف های ویژه ای خریداری کنند.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید