مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار تجاری شلنگ جمع کن باغبانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع شلنگ جمع کن اتوماتیکمرکز توزیع انواع شلنگ جمع کن باغبانی

شلنگ جمع کن باغبانی وسیله ای است که به صورت اتوماتیک شیلنگ را در هر متراژی جمع می کند و دارای مدل ها و جنس های مختلفی بوده و هر مدلی نیز قدرت و ظرفیت مربوط به خود را دارد، بازار تجاری این محصول نیز بسیار داغ بوده و مورد استقبال زیادی نیز از سوی مشتریان قرار گرفته است.

بازار تجاری شلنگ جمع کن باغبانی

آشنایی با انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک

آشنایی با انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک شیلنگ جمع کن وسیله ای اتوماتیک است که دارای مدل های مختلف ثابت و متحرک بوده و هر مدلی به میزان مشخصی شیلنگ را در متراژ متفاوت جمع می کند، لذا با آن براحتی می توان شیلنگ را جمع نموده و حتی به درستی نیز از آن محافظت کرد که شکل جمع و جور و قابلیت حمل راحت آن از مشخصه این محصول می باشد، همچنین دسته ای که بر روی آن تعبیه شده استفاده از آن را راحت نموده است.

شیلنگ جمع کن دارای پایه هایی است که جهت نصب بر روی دیوار یا کف تعبیه شده است و برخی مدل ها قابلیت اتصال به شیر آب را داشته که در اینصورت برای آبیاری راحت ترین گزینه می باشد، دستگیره ای که روی قرقره آن وجود دارد باعث جمع شدن سریع تر شیلنگ خواهد شد.

شیلنگ جمع کن به راحت جمع شدن شیلنگ کمک نموده و با بکار بردن آن می توان از گره خوردن و پیچیدن آن جلوگیری نمود که در نتیجه عمر آن بیشتر خواهد شد و دچار ترک و آسیب نیز نخواهد شد، لذا با وجود آن می توان از شیلنگ های با متراژ بالا براحتی در نقاط مختلفی استفاده کرد.

مرکز توزیع انواع شلنگ جمع کن باغبانی

مرکز توزیع انواع شلنگ جمع کن باغبانی مرکز توزیع انواع شلنگ جمع کن باغبانی حضور فعالی در بازار دارد و با شناخت کم و کیف بازار و عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند، این محصول در انواع مدل های متحرک و ثابت است که نوع ثابت از شلنگ جمع کن چرخ دار است که در هر نقطه ای براحتی جابجا می شود.

همچنین هر مدلی از آن شلنگ را در متراژ مختلفی جمع می کند و در بازار انواع شلنگ جمع کن 50 متری، 100متری و … وجود دارد که هر یک دارای مشخصات مربوط به خود می باشد، شیلنگ زمانی که در کف زمین باشد در تابستان در معرض آفتاب سوختگی و در زمستان یخ می زند و با وجود این وسیله از آن محافظت می شود.

شلنگ جمع کن در انواع جنس های فلز، پلاستیک و فایبر گلاس تولید می شود که دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و در برابر خوردگی، زنگ زدگی و فشارهای زیاد مقاوم می باشد.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید