مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم میکروجت مه پاش

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش نصب میکروجت آبیاری بارانیتولیدکنندگان بهترین انواع میکروجت مه پاش

از جمله وسایل مهم در آبیاری بارانی، استفاده از مه پاش های مختلف با ابعاد و اندازه ‌های گوناگون می ‌باشد که یکی از این مه پاش های پرکاربرد نوع میکروجت آن می ‌باشد که در سیستم آبیاری گلخانه ‌ای  باغچه ‌ها و غیره کاربرد زیادی دارد. 

فروش مستقیم میکروجت مه پاش توسط فروشنده این محصول به‌ صورت مستقیم و بی‌ واسطه عرضه می‌ گردد و خریدار می ‌تواند از کیفیت و اصل بودن این محصول اطمینان داشته باشد. 

فروش مستقیم میکروجت مه پاش

آموزش نصب میکروجت آبیاری بارانی

آموزش نصب میکروجت آبیاری بارانی میکروجت های آبیاری بارانی برای آبیاری محصولاتی همچون چمن، سبزیجات، گیاهان فضای سبز، باغچه‌ و گل ها استفاده می‌ شوند و در اغلب گلخانه‌ ها می ‌توان از این نوع سیستم استفاده کرد. 

میکروجت آبیاری دارای مشخصاتی خاصی بوده که برای آبیاری بارانی مناسب می باشد، این نوع مه پاش دارای شعاع پاشش ۱ متر بوده و فاصله برای نصب میکروجت‌ ها باید 1 الی 2 متر باشد، فشار کاری که برای این نوع میکروجت ها لازم است 1 الی 3 بار بوده و بر روی لوله به صورت مستقیم یا بر روی پایه مخصوصی نصب می شوند، زاویه پاشش این نوع میکروجت ها با توجه به محل مورد استفاده دارای دو حالت 180 و 360 درجه‌ ای بوده و با توجه به زاویه پاشش نوع میکروجت و فشار سیستم، مصرف آبی بین 80 تا 130 لیتر در ساعت دارا می باشند. 

برای نصب میکروجت‌ ها در وهله اول باید تمام لوازم مورد نیاز را تهیه کرد، لوازم مورد نیاز برای نصب این محصول شامل شیر آب با فشار حداقل شهری، انشعاب 16 در 1/2 پیچی، لوله آبیاری 16 میلیمتر، کور کن 16 ‌میلیمتر، سه ‌راهی 16، زانو 16، میکروجت و پایه میکروجت می باشد. 

برای نصب میکروجت آبیاری ابتدا باید محل مورد نظر را در نظر گرفته و با توجه به ابعاد محل، با استفاده از لوله آبیاری 16، سه راهی و زانو 16 شبکه آبیاری به فاصله دو متر ایجاد شود، سپس با استفاده از یک سه راه 16 شبکه آبیاری را به شیر آب یا پمپ آب وصل کرده و انتهای هر لوله را توسط اتصال عینکی کور کنید، در ادامه میکروجت ‌ها را توسط پایه با فاصله‌ های 1 تا دو متری از هم روی کل شبکه آبیاری نصب کنید، توجه داشته باشید که برای گوشه‌ ها و کنار باغچه از میکروجت 180 درجه و برای مرکز و وسط باغچه از میکروجت 360 درجه استفاده شود، همچنین برای گیاهان بلند که دارای ساق بلند هستند می ‌توان از پایه میکروجت استفاده کرد. 

تولیدکنندگان بهترین انواع میکروجت مه پاش

تولیدکنندگان بهترین انواع میکروجت مه پاش میکروجت مه پاش دارای انواع مختلفی از قبیل میکروجت پلی اتیلنی، میکروجت آلومینیومی، میکروجت پلاستیکی و انواع مختلف دیگری می ‌باشد که هر کدام دارای کاربرد های متنوعی بوده و امروزه استفاده از آنها رشد چشمگیری داشته است. 

تولید کنندگان بهترین انواع میکروجت مه پاش با تولیدات متنوع خود در عرصه آبیاری و کشاورزی توانسته اند گام مهمی بردارند و با تولید تجهیزات مدرن سیستم‌ های آبیاری، کمک بزرگی به صرفه جویی در هزینه و مصرف آب و انرژی نمایند. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید